توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین مناسب ترین تاریخ کاشت و بررسی اثر آن بر برخی خصوصیات مورفولوژیکی و درصد روغن سه رقم کنجد در استان بوشهر با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین مناسب ترین تاریخ کاشت و بررسی اثر آن بر برخی خصوصیات مورفولوژیکی و درصد روغن سه رقم کنجد در استان بوشهر با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مناسب ترین تاریخ کاشت و بررسی اثر آن بر برخی خصوصیات مورفولوژیکی و درصد روغن سه رقم کنجد در استان بوشهر با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین مناسب ترین تاریخ کاشت و بررسی اثر آن بر برخی خصوصیات مورفولوژیکی و درصد روغن سه رقم کنجد در استان بوشهر با word :



تعداد صفحات:5
چکیده:
تعیین مناسب ترین تاریخ کاشت هر رقم از مهمترین عوامل مدیریت زراعی جهت افزایش عملکرد کمی و کیفی، با توجه به شرایط اقلیمی و تفاوت های ارقام می باشد. به منظور بررسی اثر تاریخ کاشت بر برخی خصوصیات مورفولوژیکی و درصد روغن سه رقم کنجد در استان بوشهر، آزمایشی به صورت فاکتوریل در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار شامل عامل اول ارقام دشتستان 2، لاین 5 و توده محلی و عامل دوم تاریخ های متفاوت کاشت، شامل تاریخ کاشت زودهنگام (اول تیر)، به موقع (پانزده تیر) و دیرهنگام (سی تیر) در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، در سال 1392 اجرا شد. نتایج نشان داد کشت رقم دشتستان 2 در اول تیرماه بیشترین ارتفاع بوته با میانگین 163/73 سانتیمتر را داشت. بیشترین درصد روغن به میزان 55/18 در سی تیر در لاین 5 مشاهده شد. رقم دشتستان با میانگین 8/02 عدد بیشترین تعداد شاخه در بوته را داشت. تاریخ های کاشت اول و پانزده تیرماه با میانگین به ترتیب 8/40 و 7/93 عدد شاخه در بوته نسبت به سی تیرماه (با میانگین 5/44 عدد) از لحاظ آماری در سطح پنج درصد اختلاف معنی داری داشتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir