توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین ارتباط بین رهبری تیمی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: دبیران دبیرستان های شهر ساوه) با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین ارتباط بین رهبری تیمی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: دبیران دبیرستان های شهر ساوه) با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین ارتباط بین رهبری تیمی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: دبیران دبیرستان های شهر ساوه) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین ارتباط بین رهبری تیمی با یادگیری سازمانی (مطالعه موردی: دبیران دبیرستان های شهر ساوه) با word :



تعداد صفحات:12
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور تبیین رابطه بین رهبری تیمی با یادگیری سازمانی در دبیرستان های ساوه انجام شده است . روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی و از نظر هدف کاربردی بوده است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دبیران دبیرستان های ساوه به تعداد 230 نفر بوده است. حجم نمونه مطابق با جدول مورگان 144 نفر تعیین و نمونه ها به صورت تصادفی و از روش طبقه ای- نسبی انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها، دو پرسشنامه استاندارد رهبری تیمی مشتمل بر 28 گویه و پرسشنامه یادگیری سازمانی مشتمل بر 21 گویه درمقیاس پنج درجه ای لیکرت بوده است. روایی محتوایی هر دو پرسشنامه توسط متخصصان تایید شد و پایایی آنها نیز با اجرای آزمایشی بر روی نمونه ای 30 نفره و محاسبه ضریب آلفای کرونباخ، به ترتیب برابر با 0/95 و 0/93 بدست آمده است . داده های گردآوری شده به کمک روشهای آمار استنباطی همچون آزمون کالماگروف- اسمیرونف، تی تک گروهی، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون از طریق نرم افزار آماری SPSS18 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بدست آمده نشان داد که بین رهبری تیمی و یادگیری سازمانی دبیران دبیرستان های ساوه رابطه معناداری وجود دارد. همچنین، میزان رهبری تیمی و یادگیری سازمانی دبیران دبیرستان های ساو ه از مقدار متوسط بالاتر می باشد. از بین ابعاد متغیر پیش بین پژوهش، بعد علاقه و توجه بیشترین سهم را در تبیین یادگیری سازمانی دبیران، بر عهده دارد . با توجه به نتایج این پژوهش، توجه به متغیر اثر گذار رهبری تیمی می تواند در ارتقاء یادگیری سازمانی دبیران دبیرستان ها نقش مهمی داشته باشد و این عوامل باید در برنامه ریزی جهت یادگیری سازمانی دبیران دبیرستان ها و تبدیل مدارس به سازمانهای یادگیرنده مورد توجه قرار گیرد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir