توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انواع موتورهای جستجو با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انواع موتورهای جستجو با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انواع موتورهای جستجو با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انواع موتورهای جستجو با word :

انواع موتورهای جستجو

تا این اواخر و تا قبل از سال 1997 ، Alta Visa عملكرد وسعیی در ارائه صفحات اینترنتی داشته است . ارائه این صفحات مدت طولانی نیست .
صفحات ثبت نام (Register) شده به نظر می رسد كه دارای امتیاز بالایی است یا برای ثبت نام در دومین مرحله امتیازی كسب می شود اما مشكلی كه در Alta Visa وجود دارد این است كه لیستهای بازگشتی به Alta Visa هیچ رابطه ای با موتورهای جستجوی دیگر ندارد و این كار باعث می شود افرادی را كه در زمینه تجاری فعالیت می كنند گیج كرده و یا كار آنها را خنثی می كنند متاسفانه بسیازی از استفاده كنندگان Alta Visa ازاین مورد رنج می برند .

ما احساس می كنیم كه تا زمانی كه نتایج حاصل از جستجو هیچ ارتباطی به یكدیگر نداشته باشد هر جستجوگر مجبور به صرف زمان زیادی است تا بتواند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا كند . بنابراین هر كسی تمایل دارد كه بتواند اطلاعات قابل قبولی را با صرف كمترین زمان بدست
آورد .

مشخصات Alta Visa :
Alta Visa دارای 30 میلیون صفحات شاخص است . اگر چه كه ما بیشتر اوقات صفحات نامناسب را حذف می كنیم با وجود درصد بالایی از مصرف كنندگان ما احساس می كنیم كه Alta Visa باید دارای یك شیوه بازاریابی مناسب باشد.

( MEta ):
Alta Visa از ‏Tag حمایت می كند ‏Tag به معنی كلمات كلیدی و توضیح مربوط به آن است لطفاً اختلاف بین كلمات كلیدی و توضیحات را به خاطر بسپارید؟
استفاده از ( Meta ) كلمات كلیدی اخیراً با وجود صفحات Topscoring كمتر استفاده می شود این موضوع نشان می دهد كه Alta Visa ممكن است كه استفاده از كلمات كلیدی را یا حداقل كلمات كلیدی تكراری را كمرنگ كند . در صورتی كه از كلمات كلیدی خواستید استفاده آنها را بیشتر از یكبار بكار نگیرید «‌حتی با وجود اهمیت موضوع »
در صورت وجود برچسبهای توصیفی ( Meta ) شما باید از آنها برای توصیف صفحه خود استفاده نمایید شانس شما برای دادن یك خلاصه معنی دار از صفحات جستجو به وسیله استفاده از ( Meta ) افزایش خواهد داشت و Alta تاوان این كار را می هد.

به روز كردن اطلاعات : بصورت ماهیانه
زمان میانگین برای واگذاری:
به طور معمول 6 تا 8 هفته برای واگذاری و ثبت نام در Alta به طول می انجامد برای ثبت نام كردن به سایت زیر مراجعه كنید:
http :// www.AltaVisa. degetal. com
با به سایت www. Alta Visa و بعد بر روی URI كلیك كنید .

«عنوان ها :
Alta Visa دارای عناوین چندگانه است اما به غیر از Alta Visa بقیه كمتر استفاده می شود و در بالای صفحات یافت می گردد و ما آنها را معرفی نمی كنیم . شما بایدتنها از كلمات كلیدی تنها یك بار استفاده كنید . عناوین طولانی كه شامل كلمات كلیدی متفاوت است تاثیر بیشتری خواهد داشت . نكته اصلی كه در مورد Alta Visa باید به خاطر بسپارید این است كه از بهترین كلمات كلیدی برای عناوین صفحه خود استفاده كنید.»
این روش در صورتی كه شما تمایل داشته باشید به مرحله بالایی در موتورهای جستجو دست پیداكنید بسیار كامل است .

اطلاعات معمولی :
در Alta Visa، عناوین همه چیز است ! در صورتی كه مردم از صفحه جستجویی استفاده كنند كه عنوان نداشته باشد آن صفحه از لحاظ رتبه در سطح پایینی قرار دارد.
مشكلی كه در استفاده از عناوین طولانی از اهمیت كلمات كلیدی كاسته می شود بنابراین بهترین راه حل این است كه شما چند صفحه المثنی با URI متفاوت و عناوین متفاوت ایجاد كنید تا به كمك آن شانس خود را در پیدا كردن بهترین عبارت / كلمه كلیدی برای جستجو سرویسها وتولیدات مورد نظر خود ، بالا ببرید .

در حقیقت بیشتر صفحات در Alta Visa شامل تعداد اندكی از كلمات كلیدی (در متنهای موجود در صفحات جستجو )هستند .بدین معنی كه كلمات كلیدی تنها یك بار و نهایتاً 2 بار درتمام صفحه به چشم می خورد . كلمات كلیدی را در بالای صفحه قرار دهید … و بهتر است كه این كلمات بین برچسبهای ( Headline ) باشند.

چرا كه Alta Visa كلمات كلیدی را جستجو می كند كه نزدیك به بالای صفحه و یا در بالای صفحه قرار گرفته باشند یكی دیگر از حقه هایی كه می توان بر روی آن كار كرد این است كه از (نظریه !) استفاده شود این كلمه برای بهتر كردن موقعیت كلمه كلیدی به همراه آن می آید. با این كار شما می توانید برای صفحات خاص تا حتی 30 كلمه كلیدی تكراری استفاده كنید البته با برچسب (نظریه!) در هنگام استفاده از Alta Visa موارد زیر را به خاطر داشته باشید:

در ( عنوانها )‌بیشتر از یك بار از كلمات كلیدی استفاده نكنید از كلمات كلیدی استفاده كنید از كلمات كلیدی ، عبارتهای كلیدی و حتی spmdexing تنها به استفاده از برچسب (نظریه !) استفاده نمایید .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir