مقاله برسی تاثیر پروفیل های مختلف سوپاپ ورودی بر روی عملکرد و آلایندگی در موتورهای دیزل دریایی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برسی تاثیر پروفیل های مختلف سوپاپ ورودی بر روی عملکرد و آلایندگی در موتورهای دیزل دریایی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برسی تاثیر پروفیل های مختلف سوپاپ ورودی بر روی عملکرد و آلایندگی در موتورهای دیزل دریایی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
امروزه قدرت لازم برای به حرکت درآوردن کشتی ها عمدتا به وسیله موتورهای دیزلی تامین می گردد. از طرفی موتورهای دیزلی دریایی، به جهت کاربری های مختلف آن در صنایع دریایی از قبیل کشتی های تجاری، نفت کش ها، ناوها، زیردریایی ها و غیره، مورد توجه سازندگان می باشند. همچنین این موتورها به دلیل مصرف سوخت کمتر، توان، راندمان و دوام بیشتر نسبت به انواع موتورهای دیگر به عنوان منبع تولید قدرت، حائز اهمیت بوده اند. امروزه با سخت تر شدن استانداردهای دریایی و بالطبع محدودیت های شدیدی که در زمینه آلایندگی و عملکرد اعمال گردیده است، موتورهای دیزلی در زمینه عملکرد و نشر آلاینده ها بهبود قابل توجهی یافته اند. تغییرات در میدان جریان سیلندر که از تغییرات در جریان ورودی ناشی می شود، اثر مهمی بر عملکرد و رفتار آلاینده ها در موتور دیزلی دارد. تغییر در میدان جریان داخل سیلندر با تغییر در شکل راهگاه، زمانبندی و نوع حرکت سوپاپ حاصل می شود. در این مقاله به صورت تئوری و با استفاده از نرم افزار دینامیک سیالات محاسباتی FIRE، اثر تغییر در زمانبندی و نوع حرکت سوپاپ ورودی بر روی توان ترمزی و دیگر پارامترهای عملکردی موتور دیزل دریایی MAN B&W L 16/24 در بار کامل و دور 1200 rpm بررسی شده است و نتایج شبیه سازی با داده های تجربی در حالت پایه اعتباردهی شد. نتایج نشان داد که افزایش در بیشینه بلند شدگی سوپاپ ورودی، سبب کاهش دوده و مصرف سوخت و افزایش توان ترمزی و آلاینده NOx شد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0