توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی سبز و دو مولفه رفتار زیست محیطی و نگرش زیست محیطی گردشگران با word دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی سبز و دو مولفه رفتار زیست محیطی و نگرش زیست محیطی گردشگران با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی سبز و دو مولفه رفتار زیست محیطی و نگرش زیست محیطی گردشگران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی سبز و دو مولفه رفتار زیست محیطی و نگرش زیست محیطی گردشگران با word :



تعداد صفحات:25
چکیده:
این پژوهش با هدف تاثیر آمیخته های بازاریابی سبز بر رفتار و نگرش زیست محیطی گردشگران طراحی و اجرا شده است. پژوهشحاضر از حیث هدف، توصیفی و از حیث نحوه گردآوری داده از نوع پیمایشی- همبستگی است.اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه طیف لیکرت گردآوری شده اند. جامعه ی آماری مطالعه حاضر کلیه گردشگران داخلی که درسال 92 و 93 به مناطق مختلف ایران سفر کرده اند، می باشد بر این اساس تعداد 386 نفر از گردشگران داخلی به طور تصادفیانتخاب شده و نظرات آن ها در رابطه با وضعیت فعالیت ها و اقدامات مرتبط با بازاریابی سبز در صنعت گردشگری که در طی سفر خودبا آن مواجه بوده اند بررسی گردید. همینطور وضعیت نگرش و رفتار زیست محیطی گردشگران مورد تحلیل قرار گرفت. برای آزمونفرضیه ها از روش آزمون همبستگی اسپیرمن به کمک نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج پزوهش نشان می دهد که بین هریک از آمیخته های محصول سبز، افراد سبز و مشارکت سبز و مولفه نگرش زیست محیطی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.همچنین بین هر یک از مولفه های فرآیند بسته بندی و مشارکت سبز و رفتار زیست محیطی مصرف کننده نیز رابطه مثبت و معنادارحاکم است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir