توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی پاسخ لرزه ای و مقاطع بیشینه شتاب زمین در مسیر متروی قم با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی پاسخ لرزه ای و مقاطع بیشینه شتاب زمین در مسیر متروی قم با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پاسخ لرزه ای و مقاطع بیشینه شتاب زمین در مسیر متروی قم با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی پاسخ لرزه ای و مقاطع بیشینه شتاب زمین در مسیر متروی قم با word :



تعداد صفحات:9
چکیده:
لای ههای آبرفتی نرم با تغییر خصوصیات امواج لرزه ای نقش مهمی در مشخصات حرکت زلزله ایفا میکنند. این درحالی است که در برخی از روش روش های ارزیابی خطرات لرزه ای نظیر روانگرایی از روش های ساده شده برای تخمین جنبش در عمق لایه ها استفاده م یشود. در این مطالعه با استفاده از روش تحلیل عددی و برای دوره بازگشت 475 سال مقطع بیشینه شتاب در طول مسیر 15 کیلومتری متروی قم محاسبه شده است. بدین منظور از اطلاعات 30 لاگ گمانه تا عمق 50 متر و آزمایشات ژئوتکنیکی و ژئوفیزیکی اندازه گیری سرعت موج برشی به روش درون چاهی استفاده گردید. جهت تحلیل ها پاسخ لرزه ای از روش یک بعدی معادل خطی و نرم افزار Deepsoil استفاده گردید و کلیه گمانه با استفاده از 51شتابنگاشت مربوط به زلزله های اخیر ایران در دو وضعیت سنگ بستر الاستیک و صلب تحلیل شدند. نتایج حاکی از آن است که مناطق دارای ترکیبات گراولی و ماسه ای دارای بیشترین بزرگنمایی و مناطق با ترکیبات سیلتی و رسی دارای کمترین بزرگنمایی هستند. همچنین مقاطع بیشینه شتاب ارائه شده وابستگی شدید جنبش زمین به وضعیت ساختگاه را نشان داده و ضرورت استفاده از روش های مناسب و مدلسازی دقیق لایه های خاک برای تعیین پارامتر های جنبش شدید زمین در عمق آبرفت را مورد تاکید قرار می دهد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir