مقاله عوامل موفقیت تجارت الکترونیک از دیدگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور(مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز گنبدکاووس) با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل موفقیت تجارت الکترونیک از دیدگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور(مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز گنبدکاووس) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موفقیت تجارت الکترونیک از دیدگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور(مطالعه موردی : دانشگاه پیام نور مرکز گنبدکاووس) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:12
چکیده:
از مهم ترین پیامدهای جهانی شدن بر اقتصاد کشورها، رشد تجارت الکترونیک است که عناصر آن تبادل الکترونیک داده و تجارت اینترنتی بوده و بیانگر ارتباط تنگاتنگ بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با فرایندهای بازار و مدیریت است. در تحقیق حاضر که به منظور بررسی نگرش دانشجویان رشته فناوری اطلاعات و کامپیوتر دانشگاه پیام نور گنبد نسبت به عوامل حیاتی مؤفقیت تجارت الکترونیکی انجام گرفته است، پرسشنامه ای شامل 29 سؤال در 4 طبقه، طراحی گردید. نمونه ای تصادفی شامل 50 دانشجو در این مطالعه شرکت داشتند. نتایج مطالعه نشان می دهد که هیچ عقیده منفی نسبت به استفاده از تجارت الکترونیکی در بین دانشجویان مرکز وجود ندارد و دانشجویان بر این باورند که این نوع از تجارت، مزایایی برای آن ها به همراه دارد و این، در حالی است که دانشجویان شناخت خوبی از موانع تجارت الکترونیکی داشته اند. همچنین دانشجویان مناسب-ترین روش آشنایی با تجارت الکترونیکی را تبلیغات رسانه ها دانستند. دسترسی آسان و زیرساخت مناسب، و نیز آگاهی بخشی و آموزش در استفاده از آن را به عنوان مؤثرترین عوامل مؤفقیت تجارت الکترونیکی انتخاب کردند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0