توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر محرکهای نوآوری سازمان بر بهبود عملکرد نیروی فروش در بنگاههای کوچک ومتوسط اقتصادی، رویکرد معادلات ساختاری : مطالعهی موردی صنف لوازم خانگی تهران با word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر محرکهای نوآوری سازمان بر بهبود عملکرد نیروی فروش در بنگاههای کوچک ومتوسط اقتصادی، رویکرد معادلات ساختاری : مطالعهی موردی صنف لوازم خانگی تهران با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر محرکهای نوآوری سازمان بر بهبود عملکرد نیروی فروش در بنگاههای کوچک ومتوسط اقتصادی، رویکرد معادلات ساختاری : مطالعهی موردی صنف لوازم خانگی تهران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر محرکهای نوآوری سازمان بر بهبود عملکرد نیروی فروش در بنگاههای کوچک ومتوسط اقتصادی، رویکرد معادلات ساختاری : مطالعهی موردی صنف لوازم خانگی تهران با word :



تعداد صفحات:21
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین تاثیر محرکهای نوآوری سازمان بر بهبود عملکرد نیروی فروش در بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی میباشد. در این پژوهش تاثیر محرکهای نوآوری سازمان و ابعاد آن شامل: متغیرهای فرهنگی، متغیرهای منابع انسانی و متغیرهای ساختاری،بر بهبود عملکرد نیروی فروش تبیین شد. در این مطالعه، محققان الگویی را برای شناسایی عوامل موثر بر سه جنبهی عملکرد نیرویفروش)رفتاری، ارایه فروش و عینی( طراحی نموده و با استفاده از معادلات ساختاری و کاربرد نرمافزار لیزرل آن را مورد آزمون قرار دادند. این پژوهش از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، تحلیلی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعهی آماری پژوهش حاضر، تمامی کارکنان نیروی فروش صنف لوازم خانگی تهران میباشد. حجم نمونهی آماری با استفاده از فرمول کوکران، 583 نفر به دست آمده است. روش نمونهگیری بهصورت خوشهای میباشد. یافتههای پژوهش نشان داد که عملکرد عینی فروش در مرحلهی اول بیشترین اثر را از عملکرد رفتاری و سپس از عملکرد ارایهی فروش میپذیرد. از بین محرکهای نوآوری نیز ساختار ارگانیک، بالاترین اثر را بر عملکرد عینی فروش دارد. این تحقیق نشان داد که برای تبیین اثر ساختار ارگانیک، تحمل ابهام و امنیت شغلی بر عملکرد نیروی فروش باید اثر متغیر میانجی سختکوشی را مدنظر قرار داد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir