توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر دما بر واکنش تابعی سن شکارگر Orius albidipennis Reuter روی تخم کنه ترکستانی Tetranychus turkestani با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر دما بر واکنش تابعی سن شکارگر Orius albidipennis Reuter روی تخم کنه ترکستانی Tetranychus turkestani با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر دما بر واکنش تابعی سن شکارگر Orius albidipennis Reuter روی تخم کنه ترکستانی Tetranychus turkestani با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر دما بر واکنش تابعی سن شکارگر Orius albidipennis Reuter روی تخم کنه ترکستانی Tetranychus turkestani با word :



تعداد صفحات:10
چکیده:
دما یکی از عواملی است که واکنش تابعی شکارگر را تحت تاثیر قرار میدهد. بنابراین در این پژوهش تاثیر سه دمای 20و 25 و 30 درجه سانتیگراد بر واکنش تابعی سن ماده شکارگرO. albidipennisروی تخم کنه ترکستانی ارزیابی شد. نتایج نشان داد واکنش تابعی حشرات ماده در هر سه دما با مدل نوع دوم مطابقت داشت. برای تعیین پارامترهای قدرت جستجوگریaو زمان دستیابی به میزبانTh از معادله راجرز استفاده شد. مقادیر قدرت جستجوگری و زمان دستیابی به ترتیب برای حشرات ماده در دمای 20 درجه سانتیگراد 0/0491,0/2518 در دمای 25 درجه سانتیگراد 0/029و0/0635 دردمای 30درجه سانتیگراد 0/0628و0/0366 برآورد گردید. حداکثر توان شکارگری حشرات ماده در دمای 20و25و30 درجه سانتیگراد 95/31و377و654/97 است. در حشرات ماده با افزایش دما کارایی و قدرت شکارگری افزایش یافته است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir