مقاله تحلیل پایداری تونل راه کنارگذر سد ماملو با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل پایداری تونل راه کنارگذر سد ماملو با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری تونل راه کنارگذر سد ماملو با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
بررسی وضعیت تنشها و پایداری دیواره تونل از مهمترین مطالعاتی است که در طراحی هر تونل باید انجام شود. مقدار بار وارد به سازه تونلها بستگی به عوامل گوناگونی مثل جنس سنگ در برگیرنده آن، وجود و مشخصات درزه های سنگ، هوازدگی، وجود آب، روش حفاری و روش اجرای پوشش دارد. در این مقاله تونل راه کنار گذر سد ماملو مورد تحلیل پایداری قرار گرفته است. برای این منظور با استفاده از مشخصات هندسی تونل و نتایج حاصل از مطالعات زمین ساختی و ژئوتکنیکی منطقه، تونل مذکور مدلسازی شده است. مقطع این تونل نعلاسبی بوده و دارای طول 982/42 متر می باشد و جنس روباره شامل آندزیت، شیل و سنگ آهک میباشد. در سنگ آهک و زون ضعیف شیلی به دلیل عدمپایداری و جریان پلاستیک خاکهای روباره به داخل تونل حفاری یک مرحله ای امکان پذیر نیست و توصیه می شود در این زون ها از حفربخشی برای مدل سازی تونل مزبور استفاده نمود. اما در زون آندزیتی به دلیل شرایط ژئومکانیکی مطلوب، توصیه میشود تونل را به یکباره حفر کرد. نتایج این مطالعه نشان میدهد که حتی پس از حفر بخشی تونل درزون های آهکی وشیلی، تونل ناپایدار است و در این مناطق باید از سیستم نگهداری استفاده نمود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0