توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر عناصر بازاریابی با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر عناصر بازاریابی با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر عناصر بازاریابی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر توسعه صنعت گردشگری با تأکید بر عناصر بازاریابی با word :



تعداد صفحات:10
چکیده:
امروزه صنعت گردشگری به علت تاثیرگذاری آن بر فرایند تولید و اشتغال یکی از مهم ترین و پردرآمدترین صنایع جهان در آغاز هزاره سوم بوده و می تواند نقش قابل توجهی در تامین درآمدهای ارزی و رشد و توسعه اقتصادی کشورها ایفا کند. گردشگری امروزه در چارچوب طرح های آمایشی اعم از ملی، منطقه ای و محلی به عنوان یکی از ابزارهای مهم توسعه و محرومیت زدایی به شمار می رود. در این میان بازاریابی یکی از گامهای اساسی و مهم جهت توسعه گردشگری و جذب گردشگر محسوب می شود. بازاریابی یک فرآیند مدیریتی است که مسئول شناخت، پیش بینی و تامین نیازهای گردشگران می باشد. یکی از مهمترین عناصر بازاریابی، تبلیغات است که رقابت بازار جهانی گردشگری را موجب می شود. در بازاریابی گردشگری، گردشگر به دید یک دارایی انگاشته می شود چرا که بازاریابی نه تنها درصدد جلب رضایت مردم میزبان به لحاظ سودمندی و درآمدزایی و اشتغالزایی می باشد که رضایت و حفظ و نگهداری گردشگر از مهمترین اصول بازاریابی می باشد. لذا ضرورت توجه به این مسئله و اتکا به بازاریابی با توجه به دو عنصر، مدیریت و برنامه ریزی بیشترین تاثیر را بر ارتقاء جایگاه و توسعه این صنعت دارا می باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این مقاله توصیفی تحلیلی و روش جمع آوری اطلاعات اسنادی (کتابخانه ای) است. هدف از این تحقیق رونمایی از نقش مهم و اجتناب ناپذیر بازاریابی در جلب گردشگر در ایران است و با تجزیه و تحلیل موضوع به این نتیجه می رسد که: در مسائل مربوط به بازاریابی، باید انواع مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورها و بازارهای صادر کننده جهانگرد، دقیقا مورد توجه و بررسی قرار گیرند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir