توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثرات افزودن هیدروژن و تاثیر دمای سوخت و دمای هوای ورودی در توربین های گازی مورد استفاده در تاسیسات تقویت فشارگاز به منظور کاهش اکسید نیتروژن با word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثرات افزودن هیدروژن و تاثیر دمای سوخت و دمای هوای ورودی در توربین های گازی مورد استفاده در تاسیسات تقویت فشارگاز به منظور کاهش اکسید نیتروژن با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات افزودن هیدروژن و تاثیر دمای سوخت و دمای هوای ورودی در توربین های گازی مورد استفاده در تاسیسات تقویت فشارگاز به منظور کاهش اکسید نیتروژن با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثرات افزودن هیدروژن و تاثیر دمای سوخت و دمای هوای ورودی در توربین های گازی مورد استفاده در تاسیسات تقویت فشارگاز به منظور کاهش اکسید نیتروژن با word :



تعداد صفحات:20
چکیده:
تولید آلاینده ها در توربین های گازی به واسطه استفاده از سوخت های فسیلی، بهره گیری از روش های کاهش این آلایندگی ها را ضروری می سازد. در کار حاضر افزودن هیدروژن به سوخت گاز طبیعی مورد استفاده در توربین های گازی و کاهش دمای سوخت و هوای ورودی به آن به عنوان روشی برای کاهش آلایندگی اکسید نیتروژن در محصولات احتراق، بررسی شده است. برای این منظور ابتدا فرآیند احتراق در توربین گازی، با سوخت پایه گاز طبیعی توسط روش های CFD شبیه سازی و مقدار اکسید نیتروژن حاصله از مدل با مقدار تجربی موجود مقایسه و توافق خوبی مشاهده شد. پس از اطمینان از صحت عملکرد مدل، سوخت هیدروژن در درصدهای جرمی مختلف، به سوخت گاز طبیعی افزوده شد و آلایندگی توربین گازی در ترکیب سوخت جدید بررسی گردید. در ادامه اثرات دمای سوخت و هوای ورودی به محفظه احتراق در میزان آلایندگی اکسید نیتروژن نیز بررسی شد. نتایج این بررسی نشان می دهد که مقدار اکسید نیتروژن تولیدی در محفظه احتراق توربین گازی با افزودن هیدروژن به ترکیب سوخت آن به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد، همچنین کاهش دمای سوخت و دمای هوای ورودی به محفظه احتراق نیز منجر به کاهش اکسید نیتروژن تولیدی می گردد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir