مقاله مدلسازی هندسی، تحلیل کرانه فوقانی و شبیه سازی جریان فلز در فوزجینگ دقیق چرخ دنده های ساده با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی هندسی، تحلیل کرانه فوقانی و شبیه سازی جریان فلز در فوزجینگ دقیق چرخ دنده های ساده با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی هندسی، تحلیل کرانه فوقانی و شبیه سازی جریان فلز در فوزجینگ دقیق چرخ دنده های ساده با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
مقاله مدلسازی هندسی، تحلیل کرانه فوقانی و شبیه سازی جریان فلز در فوزجینگ دقیق چرخ دنده های ساده با word که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در امیركبیر مهندسی مكانیك (امیركبیر) از صفحه 67 تا 75 منتشر شده است.
نام: مدلسازی هندسی، تحلیل کرانه فوقانی و شبیه سازی جریان فلز در فوزجینگ دقیق چرخ دنده های ساده
این مقاله دارای 9 صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فورجینگ دقیق
مقاله چرخ دنده ساده
مقاله مدلسازی هندسی
مقاله کرانه فوقانی
مقاله بشکه ای شدن
مقاله حجم محدود
چکیده و خلاصهای از مقاله:
این مقاله به تشریح مدلسازی پارامتریک چرخ دنده ساده، اجزا قالب فورجینگ دقیق آن و تخمین نیروی شکل دهی به روش کرانه فوقانی می پردازد. با وارد کردن مشخصات هندسی چرخ دنده ساده شامل مدول، تعداد دندانه، زاویه فشار، عرض چرخ دنده و شعاع سوراخ داخلی به برنامه کامپیوتری نوشته شده به زبان Visual Basic مدل توپر آن در محیط نرم افزار Solid Works ایجاد می شود. پس از آن ابعاد بیلت و اجزا قالب فورجینگ دقیق به طور خودکار طراحی شده و مدل سه بعدی آن ایجاد می شوند. برای تحلیل کرانه فوقانی یک نیم دندانه با پروفیل اینولوت مدنظر قرار گرفته و منطقه تغییر شکل به شش ناحیه تقسیم شده است. با استفاده از میزان سرعت جدیدی که در این مقاله ارایه شده و در آن پدیده بشکه ای شدن دندانه لحاظ شده منحنی تغییرات نیروی شکل دهی بر حسب درصد کاهش ارتفاع بیلت با استفاده از برنامه کامپیوتری نوشته شده به زبان MATLAB به دست آمده است. در انتها نیز نتایج حاصل از تحلیل کرانه فوقانی با نتایج به دست آمده از شبیه سازی به روش حجم محدود (نرم افزار Super Forge) و همچنین نتایج تئوری و آزمایشهای انجام شده توسط سایر محققین مقایسه شده اند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0