مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر مایل بودن هسته در سدهای خاکی با هسته بتن آسفالتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:11
چکیده:
هسته های بتن آسفالتی، در سال 1948 برای اولین بار به عنوان المان آب بند در سدهای سنگریزه ای مورد استفاده قرار گرفت . اگر چه به علت فراوانی خاک رس و خاصیت نفوذپذیری کم آن، استفاده از این هسته ها بسیار متداول است، لیکن با توجه به مقاومت برشی کم، زمان طولانی اجرا ، نیاز به حجم مصالح بالا، نیاز به کنترل های دقیق نظیر کنترل رطوبت، تمایل به استفاده از هسته های بتن آسفالتی رو به افزایش است . در سالهای اخیر با گسترش روشهای مختلف عددی و استفاده از کامپیوتر،استفاده از روشهای عددی در حل مسائل ژئوتکنیکی از جمله تحلیل استاتیکی و دینامیکی سدهای خاکی ، توسعه زیادی یافته است .در این مقاله اثر مایل بودن هسته بتن آسفالتی در سد خاکی، بر نتایج آنالیزهای استاتیکی در شرایط انتهای ساخت و حالت تراوش پایدار و آنالیز دینامیکی ، با استفاده از نرم افزارGeostudio 2004که خاص تحلیل مسائل ژئوتکنیکی است، مورد بررسی قرار گرفته است .
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0