توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شالوده اخلاقی بازاریابی رابطه ای با رویکرد اخلاقیان فضیلت محور با word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شالوده اخلاقی بازاریابی رابطه ای با رویکرد اخلاقیان فضیلت محور با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شالوده اخلاقی بازاریابی رابطه ای با رویکرد اخلاقیان فضیلت محور با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شالوده اخلاقی بازاریابی رابطه ای با رویکرد اخلاقیان فضیلت محور با word :



تعداد صفحات:26
چکیده:
بازاریابی رابطه ای با وجود اینکه مدت زیادی است که توسط دانشمندان مورد بررسی قرار گرفته، اما به ندرت به بررسی مبنای اخلاقی این رویکرد جدی پرداخته شده است. بدین منظور مطالعه حاضر با هدف بررسی و توسعه شالوده غنی کنونی بازاریابی رابطه ای با استفاده از ارائه مدلی به دفاع از مفهوم اخلاقیات فضیلت محور در بازاریابی پرداته است. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی می باشد که به دلیل ماهیت موضوع، توصیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مطالعات کتابخانه ای استفاده شده است. نتایج مطالعه حاضر از این واقعیت حکایت می ک ند که بازاریابی رابطه ای به طور ذاتی یک عمل اخلاقی است، چون تداوم روابط بدون شالوده اخلاقی ثابت، نمی تواند ایجاد و یا حفظ شود. همچنین نتایج تحلیل مدل مورد بررسی نشان می دهد بر مبنای اخلاقیات فضیلت محور، بازاریابی رابطه ای دارای سه مرحله ایجاد، حفظ و تقویت می باشد که هر مرحله متناسب با یک فضیلت اخلاقی اصلی است و در نهایت کل فرآیند بوسیله چندین فضیلت تسهیل کننده دیگر (از جمله درستی، ا نصاف، احترام و همدلی) احاطه می شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir