مقاله مدلی جدید برای کشف نیازهای مشتریان براساس تئوری RFM و تکنیک های داده کاوی FTIS: در word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلی جدید برای کشف نیازهای مشتریان براساس تئوری RFM و تکنیک های داده کاوی FTIS: در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلی جدید برای کشف نیازهای مشتریان براساس تئوری RFM و تکنیک های داده کاوی FTIS: در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
مدیریت ارتباط با شهروند یکی از مباحث اصلی و مهم در مدیریت دولتی نوین محسوب می شود اما پژوهش قابل توجهی دراین زمینه انجام نشده است هدف این مقاله بررسی کابرد تکنیکهای داده کاوی در CiRM در حوزه خدمات شهری از سویی و مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه خدمات عمومی از طرف دیگر است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0