توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی محرک های دارایی ارزش از نگاه مشتری و رابطه ی آن با قصد خرید (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در شهر یزد) در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی محرک های دارایی ارزش از نگاه مشتری و رابطه ی آن با قصد خرید (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در شهر یزد) در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی محرک های دارایی ارزش از نگاه مشتری و رابطه ی آن با قصد خرید (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در شهر یزد) در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی محرک های دارایی ارزش از نگاه مشتری و رابطه ی آن با قصد خرید (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات چی توز در شهر یزد) در word :



تعداد صفحات:10
چکیده:
هدف از مطالعه ی حاضر طراحی مدل دارایی ارزش از نگاه مشتری و آزمون رابطه ی آن با قصد خرید می باشد. با توجه به پیشینیه ی تحقیق سه محرک تأثیر گذار بر این دارایی شناسایی شده است، که عبارتند از : 1)کیفیت 2)ارتباط میان قیمت- پرستیژ 3)تسهیلات. تحقیق از نظر ماهیت پیمایشی بوده و برای گردآوری داده ها پرسشنامه ای مشمول 30 سوال میان 75 نفر از مصرف کنندگان محصولات چی توز که بصورت تصادفی انتخاب شده اند توزیع و گردآوری شده است. هر پرسشنامه 5 بعد را دربر می گرفت. ازنجا که داده های جامعه مورد نظر ما غیر نرمال ارزیابی شد، برای آزمون همبستگی از آزمون اسپیرمن کمک گرفته شد. با استفاده از تحلیل عاملی تأئیدی نیز بر ازش مدل پیشنهادی را سنجیده ایم. تحلیل عاملی نشان داد که کیفیت رابطه ی مستقیمی با قصد خرید دارد. از 4 فرضیه ی مطرح شده در هر 4 فرضیه به تأئید رسیده اند. برازش مدل نیز تأئید شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir