توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه عوامل انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات سیستم های پایانه فروش (pos)بانکداری الکترونیک در word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه عوامل انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات سیستم های پایانه فروش (pos)بانکداری الکترونیک در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه عوامل انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات سیستم های پایانه فروش (pos)بانکداری الکترونیک در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه عوامل انگیزشی و گرایش مشتریان در استفاده از خدمات سیستم های پایانه فروش (pos)بانکداری الکترونیک در word :



تعداد صفحات:16
چکیده:
هدف پژوهش حاضربررسی رابطه عوامل انگیزشی مشتریان دراستفاده ازخدمات بانکداری الکترونیک سیستم های پایانه فروش pos درفروشگاه های استان مازندران است جامعه اماری دراین تحقیق شامل کلیه مشتریان فروشگاه های مجهز به سیستم پایانه فروش pos دراستان مازندران می باشد روش نمونه گیری تصادفی غیراحتمالی ازجامعه دردسترس می ب اشد و حجم نمونه اماری 384 نفردرنظرگرفته شده است ابزارگرداوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می باشد کلیه داده ها با استفاده ازنرم افزار SPSS18 و ازمون همبستگی اسپیرمن موردتجزیه و تحلیل قرارگرفتند نتایج پیمایش حاکیا زآن است که بین متغیرهای انگیزشی و گرایش مشتریان به استفاده ازخدمات pos رابطه وجود دارد بدین معنا که بابالارفتن میزان انگیزش گرایش مشتریان به استفاده ازخدمات POS به نسبت متوسطی افزایش می یابد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir