توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان ملارد (90-89) از نگر آنها در word :



تعداد صفحات:26
چکیده:
این مقاله برگرفته از پژوهش مقایسه تأثیر نهادهای خانواده و آموزش و پرورش بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره ی متوسطه یشهرستان ملارد است و تلاش می کند به این پرسش ها پاسخ دهد: آیا بین نهادهای خانواده و آموزش و پرورش در میزان تأثیر بر جامعهپذیری دانش آموزان دوره متوسطه تفاوت وجود دارد؟ آیا ارتباط متقابل با اولیای خانه و مدرسه، سازگاری با همسالان در خانه و مدرسه،پوشش ظاهری مورد پذیرش خانواده و مدرسه و وضعیت اهمیت به پیشرفت تحصیلی در خانه و مدرسه بر جامعه پذیری دانش آموزان تأثیرمتفاوتی می گذارد؟ روش پژوهش، توصیفی و ازابزار پرسشنامه استفاده شده است.جهت سنجش اعتبار محتوا، پرسشنامه محقق ساخته، دراختیار 12 نفر از اساتید دانشگاه ها قرار گرفت و تأیید شد.در بررسی پایایی همسانی درونی و بازآزمایی، مقدار آلفا بیشتر از 0/70 و ضریب همبستگی پیرسون، حاکی از همبستگی بالا و مثبت بین دو اجرا بود.جامعه آماری شامل تمامی مدارس مقطع متوسطه شهرستان ملارد با 14549 نفر دانش آموز و حجم نمونه با سطح دقت 7% و 10% نقص تکمیل پرسشنامه ها، شامل 221 نفر بوده است که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از شاخصهای گرایش مرکزی، نما و میانه و از شاخصهای پراکندگی، توزیعفراوانی و درصد فراوانی و در مورد آماره های استنباطی، از آزمون یومان ویتنی استفاده شد.یافته های پژوهش نشان می دهند که تأثیر نهاد خانواده بر جامعه پذیری، تنها در متغیر «ارتباط متقابل دانش نسبت به مدرسه بیشتر بوده در حالیکه تأثیر مدرسه بر جامعه پذیری، در سایر متغیرها (سازگاری دانش آموزان با همسالان،پوشش ظاهری دانش آموزان،اهمیت به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان) بیشتر بوده است.نتایج، وجود تفاوت رادرمیزان تأثیرنهادهای خانواده و مدرسه بر جامعه پذیری دانش آموزان دوره متوسطه با 99 درصد معنی داری تأیید می کند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir