مقاله طراحی بهینه ی گیربکس هلیکوپتر اس-61 با استفاده از بهینه سازی چندهدفه گسسته-پیوسته ترکیبی در word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی بهینه ی گیربکس هلیکوپتر اس-61 با استفاده از بهینه سازی چندهدفه گسسته-پیوسته ترکیبی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی بهینه ی گیربکس هلیکوپتر اس-61 با استفاده از بهینه سازی چندهدفه گسسته-پیوسته ترکیبی در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:8
چکیده:
در این مقاله شرایط کار گیربکس اصلی یک هلیکوپتر یا بالگرد بررسی و مسائل طراحی آن ارزیابی می شود. سپس به کمک روش طراحی مفهومی روابط لازم برای طراحی گیربکس از نظر استحکام و خستگی ارائه می گردد. در ادامه به کمک الگوریتم ژنتیک با مرتب سازی بر اساس داده های نامرغوب و همچنین روش مجموع توابع هدف وزن دار از طریق تغییر شرایط و پارامترهای طراحی، حالت بهینه گیربکس هلیکوپتر تعیین می شود. نتایج به صورت جبهه جواب های بهینه ارائه شده است. نتایج نشان می دهند به علت تحدب مسئله مورد بررسی روش مجموع توابع هدف وزن دار توانایی کمتری در یافتن جواب های بهینه دارد. در نهایت نیز نتایج با موارد موجود در ادبیات فن مقایسه شده است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0