توضیحات

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت آشنائی با استاندارد بین المللی-ISO 90012000 با word دارای 20 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت آشنائی با استاندارد بین المللی-ISO 90012000 با word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت آشنائی با استاندارد بین المللی-ISO 90012000 با word

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت آشنائی با استاندارد بین المللی-ISO 90012000 با word

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت آشنائی با استاندارد بین المللی-ISO 90012000 با word :

اسلاید 1 :

 تحقیقات مهم وی

1 ) تعریف كیفیت تحت عنوان تناسب برای مصرف .

2) نظریه برنامه ریزی و بهبود كیفیت .

3) كنترل و بهبود كیفیت .

4) مدل مترجم زبان مشتری به زبان تولید .

5) طرح مثلث كیفیت .

اسلاید 2 :

فلیپ كراس بی (-1926)

 تحقیقات مهم وی

 1 ) ایجاد فرهنگ کیفیت در سازمانها .

 2 ) برنامه های ضایعات صفر(ZERO DEFECT)

 3 ) ارتباء كیفیت و هزینه ها .

 4 ) تضمین كیفیت پیشطیری كننده .

اسلاید 3 :

تعریف و ریشه لغوی استاندارد :

 جایگاه – باقی ماندن – بلند شدن – ایستادن= Stand .

 معیار – ملاك – میزان – حدمطلوب – قابل قبول .

  تعریف :

  مجموعه ویژگی ها ، مقررات و ضوابط برای تولید محصول و یا ارائه خدمات كه توسط سازمانهای معتبر ملی یا بین المللی تدوین و ارائه می شود .

اسلاید 4 :

 چرا كیفیت مهم است ؟

 تحقیقات در مورد رفتار و نظرات مشتریان نشان داده است كه :

 – از هر 100 مشتری ناراضی تنها 4 مشتری به سازنده شكایت می كنند .

 – هر مشتری ناراضی تجربه بد خود را به 10 مشتری دیگر خواهد گفت .

 – فقط 1 مشتری از هر 10 مشتری ناراضی به خرید محصولات از سازنده ادامه می دهد .

 – جذب مشتری جدید 5 برابر هزینه نگهداری مشتری كنونی را در بر دارد.

 – شكایت مشتری یك اطلاع با ارزش می باشد كه حتی ارزش آن را دارد كه برای بدست آوردن أن هزینه صرف شود .

 كیفیت توان برآوردن نیاز مشتری با كمترین هزینه می باشد .

اسلاید 5 :

آشنایی با سازمان جهانی استاندارد (ISO)

–یك سازمان غیر انتفاعی است كه مركز آن در كشور سوئیس ، شهر ژنو است و وظیفه آن تبادل نظر . و انتشار استانداردهای جهانی می باشد .

–بیش از 143 كشور عضو ISO  می باشند .

–بیش از 22000 استاندارد منتشر کرده است .

–اولین استاندارد ISO 1 مربوط به كالیبراسیون و شرایط محیطی آزمایشگاه بوده است .

– برای هر استاندارد ، یك كمیته فنی تخصصی وجود دارد (TC)

اسلاید 6 :

سری استانداردهای ISO 9000ویرایش 2000

ISO 9000 مبانی و اصطلاحات سیستم مدیریت کیفیت را تشریح می کند .

ISO 9001 الزامات یك سیستم مدیریت كیفیت را مشخص می كند .

ISO 9004  راهنماییهای لازم در كورد بهبود عملكرد سازمانها ، جلب رضایت مشتریان و سایر طرفهای ذینفع ارائه می دهد .

ISO 19011 راهنمایی ممیزی سیستمهای مدیریت کیفیت و مدیریت زیست محیطی می باشد .

اسلاید 7 :

مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت

1- فرآیند : مجموعه فعالیتهای مرتبط به هم یا متعامل که درون دادها به برون دادها تبدیل می کند .

2- مدیریت : فعالیتهای هماهنگ شده جهت هدایت و کنترل یک سازمان .

3- سازمان : گروهی از افراد و تسهیلات همراه با ترتیب دادن مسئولیتها – اختیارات و روابط آنها .

4- کیفیت : میزانی که مجموعه ای از ویژگی های ماهیتی الزامات و یا خواسته ها را برآورده می سازد .

اسلاید 8 :

مفاهیم تعاریف اولیه در سیستم کیفیت(ادامه )

5- سیستم : مجموعه عناصر دارای ارتباط درونی یا دارای تعامل

6- محصول : ماحصل یک فرآیند .

7- مشتری : سازمان یا شخصی که محصولی را دریافت می کند .

8- طرفهای ذینفع : شخص یا گروه ذینفع در عملکرد یا موفقیت یک سازمان .

9- بهبود کیفیت : بخشی از مدیریت کیفیت که برافزایش توانایی جهت برآورده کردن الزامات و یا خواسته های مربوط به کیفیت تمرکز دارد .

اسلاید 9 :

تعریف كیفیت از دیدگاه سه متفكر بزرگ

 1 – دكتر ادوارد دمینگ : كیفیت یعنی میزان یكنواختی و یكسانی كالا و خدمات .

 2 – فلیپ كراس بی : كیفیت یعنی تطبیق و همسانسازی با مشخصات و نیازهای مشتری .

 3 ـ  دكتر ژوزف جوران :

 مناسب بودن یك محصول یا خدمات برای استفاده خاص مشتری  (Fitness For Use)

 تعریف كلی كیفیت :

 انطباق و سازگاری كالا یا خدمات با نیازها ، استانداردها و انتظارات مشتری

اسلاید 10 :

ابعاد كیفیت

 1- قیمت : قیمت مناسب

 2 – دوام مناسب  : مناسب با نیاز مشتری

 3 – قابلیت اطمینان : زمانی كه طی می شود تا كالا خراب و نیاز به تغییر پیدا كند

 4 – تحویل بموقع : سرعت و در دسترس بودن كالا

 5 – كاركرد : مناسب با نیاز مشتری باشد

 6 – خدمات پس از فروش : در دسترس بودن و سرعت ارائه خدمات

 7 – همسازی : با استانداردها همساز باشد

 8 – شكل ظاهری : شكل ظاهری یعنی زیبایی و مقبولیت طبق حواس پنجگانه

 9 – شهرت : رضایتمندی مشتری در طول زمان

 10 – ایمنی : احتمال وقوع حوادث بر اثر استفاده از كالا یا خدمات كم باشد

 11 –  تأثیر گذاری : اثر مخرب در جامعه نداشته باشد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir