مقاله ارائه الگوی مفهومی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر ناب (LTPM) با pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه الگوی مفهومی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر ناب (LTPM) با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگوی مفهومی نگهداری و تعمیرات بهره ور فراگیر ناب (LTPM) با pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
هر دو مفهوم TPM و ناب به طور موازی در طول زمان نسبت به مفاهیم آن تکامل یافته و به سمت هدفی مشترک در حال حرکت هستند (ریچ2002) هر دو مفهوم، رویکردهای سازمانی بوده و تنها به عنوان مجموعه ای از ابزارها و روش ها ی مجزا تلقی نمی شوند، بلکه با تلفیق هر دو می توان به افزایش کارایی عملیات تولید و در نهایت اثر بخشی سازمان دست یافت.با توجه به اینکه کانون اصلی در کسب و کارهای ناب تمرکز بر مشتری است، LTPM نیز با استفاده از مدلهای آزمایش و تجربه شده در کسب و کار و با به کارگیری رویکردی فرایند محور ( مجموعه ای از فعالیت ها جهت رسیدن به هدفی مشخص) به ارائه اصولی برای تعیین فاصله ها ی مدل فعلی کسب و کار و فعالیت های کاری از مدل موثر آینده سازمان در جهت مشتری محوری ( بهبود پاسخگویی به مشتریان) می پردازد و با فراهم آوردن محیط مشارکتی ، امکان استفاده از تمام ظرفیت های عملیاتی و افزایش کنترل فرایندها در جهت تغییر رویکردها و در نهایت، حرکت به سمت بهبود مستمر و حذف موانع موانع تولید را فراهم می آورد.این مقاله کتابخانه ای و به لحاظ نوع و هدف کاربردی است که دف آن ارائه الگویی جهت تلفیق تفکر ناب و نت بهره ور فراگیر TPM در راستای ایجاد تغییر در کسب و کار و رسیدن به سطح عملکردی کلاس جهانی است.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0