مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی با pdf دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی با pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی با pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:18
چکیده:
هدف از این پژوهش، شناسایی رابطه مدیریت دانش مشتری و عملکرد سازمانی در شعب بانک های خصوصی و دولتی شهر سنندج می باشد. اطلاعات مورد نیاز از طریق مطالعات کتابخانه ای و میدانی جمع آوری گردیده و تجزیه و تحلیل داده ها به دو صورت آمار توصیفی و استنباطی انجام شده است.جهت بررسی نرمال بودن نتایج و بررسی آن از تحلیل آماری همچون آزمون کولموگروف – اسمیرنف استفاده شده است. به منظور اندازه گیری پایایی پرسش نامه، از روش آلفای کرنباخ با استفاده از نرم افزار SPSS 17 ، برای تایید روایی پرسشنامه از روش تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی شاخصkmo و جهت بررسی رابطه های اصلی پژوهش از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. درکل پژوهش حاضر از نوع پژوهشهای توصیفی و از شاخه پیمایشی است. از مهمترین یافته های پژوهش می توان به رابطه مستقیم و معنادار بین مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن همچون;کسب دانش مشتری, انتقال دانش مشتری و استفاده از دانش مشتری با عملکرد سازمانی اشاره داشت.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0