توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهینه سازی زبری سطح فرآیند ماشینکاری تخلیه الکتریکی با بکارگیری مدل شبکه عصبی و الگوریتم تبرید تدریجی با pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهینه سازی زبری سطح فرآیند ماشینکاری تخلیه الکتریکی با بکارگیری مدل شبکه عصبی و الگوریتم تبرید تدریجی با pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینه سازی زبری سطح فرآیند ماشینکاری تخلیه الکتریکی با بکارگیری مدل شبکه عصبی و الگوریتم تبرید تدریجی با pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهینه سازی زبری سطح فرآیند ماشینکاری تخلیه الکتریکی با بکارگیری مدل شبکه عصبی و الگوریتم تبرید تدریجی با pdf :



تعداد صفحات:14
چکیده:
ماشینکاری تخلیه الکتریکی 1 یکی از روش های تولید مخصوص می باشد که در قالب سازی ، تعمیرات و تولید قطعات خاص صنعتی کاربرد گسترده ای دارد . در این تحقیق از شبکه عصبی پس انتشار 2 بمنظور مدل سازی فرآیند تخلیه الکتریکی استفاده شدهاست . مدل سازی به کمک 36 مجموعه از داده های تجربی انجام یافته است . متغیرهای ورودی مورد بررسی شامل پنج پارامتر زمانروشنی و خاموشی پالس ، شدت جریان تخلیه ، ولتاژ و فاکتور کار می باشند. همچنین زبری سطح به عنوان مشخصه خروجی فرآیند مورد ارزیابی قرار می گیرد . خطای پیش بینی توسط شبکه عصبی کمتر از3/04درصد می باشد . که مبین قابلیت مناسب روش پیشنهادی در پیش بینی فرآیند زبری سطح توسط ماشینکاری تخلیه الکتریکی است . در ادامه تحقیق، از الگوریتم تبرید تدریجی 3بمنظور تعیین سطوح بهینه پارامترهای تنظیمی، استفاده شده است . در این راستا، مدل شبکه عصبی بمنظور تخمین خروجی فرآیند در داخل الگوریتم تبرید تدریجی قرار گرفته و بهینه سازی بر اساس حداقل سازی زبری سطح انجام یافته است . نتایج محاسباتی این مرحله نیز نشان دهنده عملکرد بسیار خوب روش بهینه سازی پیشنهادی در حل مسئله مورد نظر است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir