توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه شهری پایدار با هدف کاهش آسیب پذیری در مقابل زلزله در word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه شهری پایدار با هدف کاهش آسیب پذیری در مقابل زلزله در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه شهری پایدار با هدف کاهش آسیب پذیری در مقابل زلزله در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه شهری پایدار با هدف کاهش آسیب پذیری در مقابل زلزله در word :

تعداد صفحات:20

چکیده:

حوادث طبیعی، همیشه به عنوان یکی از مخربترین عوامل آسیب رسان به مجتمع های زیستی محسوب شده است، که زلزله اصلی ترین و مخرب ترین آنها به شمار می رود. فکر مقابله با این حوادث و کاهش آسیب رسانی آنها به مجتمع های زیستی، از گذشته نیز در مجامع علمی مطرح بوده و در زمینه مقاوم سازی ساختمانها نیز پیشرفتهای قابل توجهی حاصل شده است، اما آنچه کمتر به آن پرداخته می شود مطالعه در مقیاس کلان و شهر و در رابطه با زلزله می باشد.
برنامه ریزی و تحقیقات وسیع و پیگیر، برای بررسی بافت کالبدی حوزه های شهری در مقابل زلزله ضروری می باشد و راهکارها و برنامه ریزی های خاص خود را می طلبد و با برنامه ریزی های معمول در طرح های شهری امروز برای شهرها متفاوت می باشد. این تحقیق با بررسی عوامل اصلی اثر گذار در طراحی و یا ساماندهی فضای شهری ، در مناطق پر خطر زلزله ، سعی در ارائه راهبردهای اساسی جهت توسعه این شهرها را دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir