توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word دارای 44 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
دانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word
توجه فرمایید.1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت مد ل های مدیریت دانش در word
قرار داده شده است2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
4-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
اسلاید 1 :
اسلاید 2 :
اسلاید 3 :
اسلاید 4 :
دانش به عنوان یك دارایی سازمانی است كه نیازمند دستیابی دقیق، بیان، ذخیره، اندازهگیری، نگهداری و انتشار كنترل شده دارد. ایجادارزش از طریق كاربرد متوالی بهترین روشهای حاصل و نیز پرهیز از خطاهای غیرآشكار ریشهیابی شده و كتبی و نیز بهره بردن از درسهای آموخته شده به دست میآید. در این نگرش بر روی استفاده مجدد، تكثیر، استانداردسازی و حذف روشهای قدیمی که کارآیی خود را از دست دادهاند، تمركز می شود.
اسلاید 5 :
دراین نوع از مدل ها در باره ویژگیهای گروه های کاری که می بایستی قابلیت های نظیر، خود – سازماندهی، فراگیری مستمر و تبادلات غیر رسمی را داشته باشند، بحث می شود. برای مدیریت دانش را مشخص میكند. دانش در تفكری پیدا میگردد كه در یك انجمن گردش میكند؛ جایی كه یك زبان مشترك وجود دارد، اعتماد اجازه بهرهبرداری از مكاشفهها را میدهد، آرایههای نهفته ممكن است بصورت خلاقانه برنامهریزی شود و نشانههای مهم و راهحلهای كاری متوالی بوسیله بیان داستانهای كاری منتشرمیشوند.
اسلاید 6 :
در این مدل ها بر پایه گفتگوی دوطرفه در یك زمینه استراتژیك، پرسش در مورد فرضیات و كندوكاو مداوم در باره رفتار رقبا، بازارها و فرایندهای داخلی مورد توجه قرار می گیرد. این دیدگاه، شخصیسازی را مقدم بر كد كردن میشمارد و تكنولوژی كمی را مورد استفاده قرار میدهد. محركهای فرهنگی اصلی برای این كار، حفظ ارتباط آزاد (تبادل نظر)، تشویق انعكاس و فراگیری عمیق، کنکاش خلاقانه و اثبات عقیده و نظر است.
اسلاید 7 :
سازمانهایی كه دارای روش منفعل هستند، تمایل كمی به مدیریت دانش دارند و به صورت یك روش سیستماتیك اداره نمی شوند.
در این نوع از سازمانها تعریف مناسبی از دانش وجود ندارد، از اینرو اثربخشی در سازمانهای فوق در طول مدت زمان کاهش مییابد.
اسلاید 8 :
سازمانهایی كه از روش سیستم محور استفاده میكنند، تأكید بیشتری بر كدگذاری و استفاده دوباره از دانش (آشکار) دارند و از طریق فناوری، اطلاعات تأثیر پذیری خود را افزایش میدهند و در مقابل، پیچیدگیهای دسترسی به اطلاعات و استفاده از آن را كاهش میدهند. جواب سریعتر به مشتری و هزینه اندك تبادل اطلاعات در این روش امكانپذیرت است. در این روش، معمولا دانش آشکار بهتر تقسیم میشود و از استفاده مجدد اطلاعات كدگذاری شده، میتوان به سطح مناسبتری از دانش دست یافت. برنامههای آموزشی استاندارد و گروهی این روش، توانائیهای سازمانها را بالا برده، نیاز به داشتن اطلاعات گسترده را درمیان اعضای یك سازمان كاهش میدهد.
اسلاید 9 :
تأكیدی كه بر روش انسان محور میشود، برپایه تقسیم دانش های ضمنی است. در این روش اطلاعات از راه شبكههای فردی غیررسمی توزیع میشود و افراد خود میتوانند روشهای مناسبتری را شناسایی كنند. چرا كه در این روش رابطه میان اعضای یك سازمان، بسیار با ارزش در نظر گرفته شده است.
اسلاید 10 :
سازمانهایی كه از روش دینامیك استفاده میكنند، از هر دو نوع دانش ضمنی و آشکار بهره میگیرند و آنها را به بهترین نحو، مورد توجه و استفاده قرار میدهند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0