توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word :



تعداد صفحات:2
چکیده:
توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب جهت توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود. در کشور ما تاشروع اجرای برنامه سوم توسعه، توجه چندانی به کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان نشده بود تا اینکه در دهه 1380 در زمان تدوین برنامه سوم توسعه، موضوع توسعه کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد. بازاریابیکارآفرینانه عبارت است از بکارگیری اصول و مبانی بازاریابی و تحقیقات بازار کلاسیک و رایج به صورت خلاقانه با استفاده از روش های غیر رایج و فرصت گرایانه درمورد ایده ها و محصولات (خدمات) جدید،افراد و شرکت های تازه تاسیس به منظور رشد سریع آنها. این مقاله ضمن تبیین کارآفرینی و ابعاد آن به تشریح ویژگیهای کارآفرینانه و انواع کارآفرینی به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه اقتصاد دانش بنیانپرداخته شده است. سپس بازاریابی کارآفرینانه و تفاوت آن با بازاریابی کلاسیک تحلیل شده است. نهایتا شاخصهای فرهنگ کارآفرینانه تدوین شده و موانع و مشکلات فرهنگ کارآفرینانه سازمانی نقد شدهاست. مقاله شناخت نسبتا جامعی از بازاریابی کارآفرینانه دانش بنیان ارئه می دهد و چارچوب بنیادی مناسبی برای پژوهشهای آتی در این زمینه فراهم می کند

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir