مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی کارآفرینانه عامل کلیدی اقتصاد دانش بنیان در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:2
چکیده:
توجه به کارآفرینی و ایجاد و توسعه آن گام مثبتی در جهت ایجاد فضای مناسب جهت توسعه، افزایش منابع ملی، کاهش نرخ بیکاری، تعادل ساختاری و توسعه در شهرها و روستاها خواهد بود. در کشور ما تاشروع اجرای برنامه سوم توسعه، توجه چندانی به کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان نشده بود تا اینکه در دهه 1380 در زمان تدوین برنامه سوم توسعه، موضوع توسعه کارآفرینی مورد توجه قرار گیرد. بازاریابیکارآفرینانه عبارت است از بکارگیری اصول و مبانی بازاریابی و تحقیقات بازار کلاسیک و رایج به صورت خلاقانه با استفاده از روش های غیر رایج و فرصت گرایانه درمورد ایده ها و محصولات (خدمات) جدید،افراد و شرکت های تازه تاسیس به منظور رشد سریع آنها. این مقاله ضمن تبیین کارآفرینی و ابعاد آن به تشریح ویژگیهای کارآفرینانه و انواع کارآفرینی به عنوان یک عامل کلیدی در توسعه اقتصاد دانش بنیانپرداخته شده است. سپس بازاریابی کارآفرینانه و تفاوت آن با بازاریابی کلاسیک تحلیل شده است. نهایتا شاخصهای فرهنگ کارآفرینانه تدوین شده و موانع و مشکلات فرهنگ کارآفرینانه سازمانی نقد شدهاست. مقاله شناخت نسبتا جامعی از بازاریابی کارآفرینانه دانش بنیان ارئه می دهد و چارچوب بنیادی مناسبی برای پژوهشهای آتی در این زمینه فراهم می کند
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0