مقاله تاثیر چند رسانه ای ها بر یادگیری و یادداری درس علوم در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر چند رسانه ای ها بر یادگیری و یادداری درس علوم در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر چند رسانه ای ها بر یادگیری و یادداری درس علوم در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
این پژوهش به بررسی تأثیراستفاده از نرم افزار چند رسانه ای بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم راهنمایی پرداخته شده . هدف آن بررسی تاثیر بکارگیری و استفاده از چند رسانه ای محقق ساخته بر میزان یادگیری و یادداری درس علوم و مقایسه آموزش با چند رسانه ای و روش سنتی است. جامعه آماری، دانش آموزان پسر دوم راهنمایی شهرری هستند که با روش نمونه گیری تصادفی ساده ،تعداد 35 نفر دانشآموز در گروه آزمایش و 35 نفر هم در گروه گواه قرار گرفتند. نوع تحقیق بر اساس اهداف ، کاربردی و روش تحقیق ،شبه آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه گواه می باشد. برای تعیین روایی ابزار گردآوری اطلاعات ،از نظرات متخصصان و استادان استفاده شد و پایایی آزمون با روش آلفاب کرانباخ 83 درصد محاسبه شد. نتایج حاصل ازتحلیل داده ها ،همسان بودن گروه ها را تایید کرد.یک هغته پس از اجراب تدریس و متغییر مستقل، پس آزمون یادگیرب و حدود چهار هفته بعد، پس آزمون یاددارب انجام گرفت. براب تحلیل داده ها از آمارتوصیفی و استنباطی استفاده شد طبق نتایج بین پیش آزمون روش های معمول و چند رسانه ای. بین آزمون یادگیرب و یاددارب به روش چند رسانه ای با روش سنتی تفاوت معنی داری وجود دارد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0