توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر جایگاه بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندان سازمانی و بازارگرایی(مطالعه موردی شعب بانک صادرات درشهریزد) در word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر جایگاه بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندان سازمانی و بازارگرایی(مطالعه موردی شعب بانک صادرات درشهریزد) در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر جایگاه بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندان سازمانی و بازارگرایی(مطالعه موردی شعب بانک صادرات درشهریزد) در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر جایگاه بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندان سازمانی و بازارگرایی(مطالعه موردی شعب بانک صادرات درشهریزد) در word :



تعداد صفحات:21
چکیده:
هدف ازپژوهش حاضربررسی تاثیربازاریابی داخلی، رفتارشهروندی سازمانی بربازارگرایی است.تحقیق حاضرازنظرهدفکاربردی وازنظرگردآوری اطلاعات تحقیق علی است. دراین مطالعه با استفاده ازروش تحقیق میدانی وبه کارگیری پرسشنامه استانداردشده جهت جمع آوری داده ها استفاده شده است. جامعه آماری کارکنان بانک صادرات شهر یزد و شهروندان میباشند که از خدمات این بانک استفاده می کنند. پردازش داده ها از طریق نرم افزار PLS انجام شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir