توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رمبندگی خاکهای شرق سمنان در مسیر راه آهن در فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رمبندگی خاکهای شرق سمنان در مسیر راه آهن در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رمبندگی خاکهای شرق سمنان در مسیر راه آهن در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رمبندگی خاکهای شرق سمنان در مسیر راه آهن در فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:12

چکیده:

در محدوده ای به وسعت 10 کیلومتر مربع در شرق سمنان مسیر راه آهن دچار ترک خوردگی عمیق و نشست شده و نگرانی هایی را ر ارتباط با ادامه این روند و وارد آمدن خسارت به راه آهن را بوجود آورده است. بر اثر این نشستها در برخی مناطق خندقهای به عمق 4 متر و عرض 2متر بوجود آمده است. دلیل ایجاد این شکافها به درستی معلوم نبود، ولی بررسی های محلی و شواهد صحرایی نشان داد که علت بروز این شکافهای بزرگ و نشستهای زیاد، رمبندگی خاک است. بارندگی و جریان آبهای سطحی و نفوذ به داخل زمین باغث فروریزش این خاکها می شوند. خاکهای این محدوده غالبا از رسوبات بادی شامل لس، لوم و سیلت تشکیل شده است. با توجه به شناخت دلیل بروز ترکها و شکافها طرحهای مناسب جلوگیری از ایجاد ترکهای مشک آفرین برای مسیر راه آهن پیشنهاد شده است. یکی از روشهای برطرف کردن مشکل رمبندگی خاک غرقاب سازی است که با توجه به دایر بودن راه آهن دو خطه تهران-مشهد امکان این امر وجود ندارد، مگر اینکه در این محدوده در مجاورت خط آهن موجود مسیر دیگری با آب اندازی ابتدا اصلاح شود و سپس کل مسیر راه آهن جابجا شود. یکی دیگر از راه حلهای پیشنهادی کنترل آبهای سطحی و جلوگیری از نفوذ آبهای بارندگی در نزدیکی مسیر راه آهن است. تزریق سیمان و تراکم دینامیکی نیز از جمله راه کارهای دیگری است که در فواصل کوچک قابل اجرا است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir