مقاله بررسی عملکرد آیرودینامیکی یک پرنده کروز درسرعتهای گذرصوت با روشهای تجربی و عددی در فایل ورد (word) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عملکرد آیرودینامیکی یک پرنده کروز درسرعتهای گذرصوت با روشهای تجربی و عددی در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد آیرودینامیکی یک پرنده کروز درسرعتهای گذرصوت با روشهای تجربی و عددی در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:6
چکیده:
در این تحقیق صحت طراحی ، بهینه سازی و تکمیل نرم افزار شبیه سازی یک پرنده کروز با کمک حل عددیCFD)کد مهندسی MD (MissileDatcom) و آزمایشهای تونل باد مورد بررسی قرار گرفته است. مدل تست شده در تونل باد با مقیاس یک به هشت بوده و نیروها و گشتاورهای وارده ،توسط یک بالانس استرین گیجی اندازه گیری گردید. مقایسه نتایج نشان می دهد در ماخ 0/8حل عددی با تونل باد در ضریب نیروی عمودیCN)و ضریب گشتاور پیچشیCM) اختلاف کمیدارند ، ولی ضریب گشتاور پیچشی به دست آمده ازMD اختلاف بسیار زیادی با نتایج تونل باد ، بویژه در زوایای حمله بالا ، دارد. این تحقیق نشانمی دهد برای استفاده از ضرایب به دست آمده ازMD در نرم افزارهای شبیه سازی (یا طراحی مقدماتی ) ، خطای زیاد درCM باید مد نظرقرارگیرد ، ولی از حل های عددی ، با انتخاب روش مناسب ، می توان با اطمینان بیشتری در ناحیه گذر صوت استفاده نمود.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0