توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیلی بر گردشگری خرید در کلانشهرهای مذهبی مطالعه موردی:کلانشهر مشهد در فایل ورد (word) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیلی بر گردشگری خرید در کلانشهرهای مذهبی مطالعه موردی:کلانشهر مشهد در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیلی بر گردشگری خرید در کلانشهرهای مذهبی مطالعه موردی:کلانشهر مشهد در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیلی بر گردشگری خرید در کلانشهرهای مذهبی مطالعه موردی:کلانشهر مشهد در فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:18

چکیده:

اقتصاد شهری در کلانشهرهای مذهبی در طول سالیان متمادی از تاریخ بر بنیان زیارت و کنش اقتصادی ناشی از آن ، گونه ای از تجارت و سوداگری مخصوص به خود را شکل داده است. در واقع اقتصادزیارت در اینگونه از کلانشهرها ، وابسته به درآمدهایی است که از ارائه خدمات به زائران کسب می کند. یکی از خدماتی که از دیرباز وجود داشته ، خدمات تجاری یا به عبارت ساده تر« خرید از بازار »بوده که تحت عنوان خرید سوغات و یادگار در اقتصاد زیارت جای می گیرد. در این میان همگام با توسعه مراکز خرید و شکل گیری سفرهای چندمنظوره به کلانشهرهای مذهبی، خرید به عنوان یک انگیزه ثانویه با اهمیت مطرح گردیده است به گونه ای در کنارت زیارت ، خرید در جایگاه دوم انگیزه سفر به کلانشهرهای مذهبی قرار گرفته است این امر موجب گردیده که گونه ای از گردشگری تحت عنوان « گردشگری خرید »در سفرهای زیارتی به کلانشهرهای مذهبی مطرح گردد و از سوی دیگر به گردشگری خرید به عنوان وسیله ای برای احیای مراکز شهری و حتی توسعه جدید کلانشهرهای مذهبی دنیا نگریسته می شود.با توجه به مباحث مطرح شده در این مقاله با مطالعه موردی کلانشهر مذهبی مشهد ، گردشگری خرید در این کلانشهر موردبررسی و تحلیل قرار گرفته و در چارچوب بررسی مراکز خرید در رابطه با انگیزه خرید زائران،تاثیرگذاری این گونه از گردشگری در اقتصاد شهری مطالعه گردیده است. نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که خرید به عنوان دومین انگیزه سفر زائران به کلانشهر مشهد بوده و رفتاری شناسی زائران در رابطه باخرید از الگوی خاصی تابعیت می کند که می توان از آن با عنوان زائر گردشگر یاد نمود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir