توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه و بررسی اثر متقابل اقلیم و بیابان زایی در فایل ورد (word) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه و بررسی اثر متقابل اقلیم و بیابان زایی در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه و بررسی اثر متقابل اقلیم و بیابان زایی در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه و بررسی اثر متقابل اقلیم و بیابان زایی در فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:12

چکیده:

بیابان به نوع بشر شناخته می شود ، اما بیابان زایی همواره مفهوم گریزانی دارد. در حال حاضر در کنوانسیون سازمان ملل متحد، بیابان زایی به عنوان تخریب اراضی در سرزمینهای خشک (مناطق خشک ، نیمه خشک و خشک نیمه مرطوب) ناشی از عوامل مختلف ، از جمله تغییرات آب و هوایی و فعالیت های انسانی تعریف می شود. این تعریف ، در حال حاضر به صورت گسترده در جهان مورد استفاده قرار گرفته و اثرات آن ، منجر به در نظر گرفتن دقت تعامل دو طرفه میان اقلیم و بیابان زایی شده است. تغییرات چشمگیر در فعالیت های کشاورزی در طول چند دهه گذشته یکی از نیروهای اصلی برای تخریب اراضی در سرزمینهای خشک و نمونه هایی از فرسایش زمین برای مناطق مختلف در سراسر جهان می باشد. از جمله می توان به چرای مفرط ، سوختن زیست توده و تولید گازهای گلخانه ای در جو ، نقش کشاورزی در آلودگی هوا، تسطیح جنگل ها و اراضی جنگلی ، عدم تعادل فعالیت های انسانی و فرسایش بادی ، تاثیر کشاورزی آبی در شرایط سطح اراضی خشک اشاره کرد. از آنجایی که فعالیت های انسانی و بیابانی زایی با هم کار می کنند لذا تفکیک سهم اثر تغییر اقلیم و فعالیت های انسانی در فرایندهای بیابان زایی بسیار دشوار و مهم می باشد. لذا در این تحقیق به بررسی هر کدام از موارد فوق الذکر و تاثیر اقلیم بر بیابان زایی پرداخته شده است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir