توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی امکان زودرس کردن محصول پیاز با مقایسه تولید نشاء سنتی و مکانیزه در سینی های کشت در سه رقم پیاز در جنوب ایران در فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی امکان زودرس کردن محصول پیاز با مقایسه تولید نشاء سنتی و مکانیزه در سینی های کشت در سه رقم پیاز در جنوب ایران در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی امکان زودرس کردن محصول پیاز با مقایسه تولید نشاء سنتی و مکانیزه در سینی های کشت در سه رقم پیاز در جنوب ایران در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی امکان زودرس کردن محصول پیاز با مقایسه تولید نشاء سنتی و مکانیزه در سینی های کشت در سه رقم پیاز در جنوب ایران در فایل ورد (word) :

تعداد صفحات:13

چکیده:

به منظور بررسی اثر روش تولید نشاء پیاز و نوع رقم بر عملکرد و اجزای عملکرد در شرایط آب و هوایی استان هرمزگان (میناب)، آزمایشی به صورت کرت های خرد شده در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی با 3 تکرار در قطعه زمینی در منطقه روانگ میناب با طول جغرافیایی 57 درجه و عرضجغرافیایی 27 درجه و ارتفاع 38 متر از سطح دریا با میانگین بارندگی 150 ،(RB) میلیمتر در سال اجرا شد. فاکتور اصلی شامل روش تولید نشاء (سنتی و مکانیزه) و فاکتور فرعی شامل رقم [ریو براوو بود. جهت تولید نشاء پیاز به روش سنتی، بذر ارقام مذکور در خزانه به روش [(WEG) و وایت ارلی گرانو (WG) وایت گرانو دستپاش و در روش مکانیزه بذر ارقام مورد نظر در سینی های کشت 105 تایی حاوی پیت ماس کشت شد. جهت تولید نشاء، بذر سه رقم مذکور در مهرماه کشت و نشاءها در اواسط آذرماه به زمین اصلی منتقل شد. عملیات داشت شامل آبیاری، کوددهی، وجین علفهای هرز و مبارزه با آفات و بیماریها به طور یکسان برای همه تیمارها انجام و نهایتاًً صفاتی نظیر تعداد روز تا شروع برداشت، تعداد برگ، ارتفاع بوته، طول سوخ، تعداد لایه در هر سوخ، عملکرد و غیره مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج نشان داد روش تولید نشاء بر زودرسی محصول تأثیر بسزایی داشته و سوخ های تولید شده به روش مکانیزه علاوه بر پهن بودن یک هفته زودتر از سوخ های تولید شده به روش سنتی قابلیت برداشت پیدا کردند. میزان عملکرد در روش تولید نشاء مکانیزه به طور 6 درصد بیشتر از روش سنتی بود. رقم ریوبراوو زودرس ترین و وایت ارلی گرانو دیررس ترین رقم در شرایط / غیرمعنی داری 6 این آزمایش بودند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir