توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری درسبد خرید مشتری مورد کاوی مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری درسبد خرید مشتری مورد کاوی مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری درسبد خرید مشتری مورد کاوی مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر نام و نشان تجاری درسبد خرید مشتری مورد کاوی مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
مواجهشدن با حجم بسیاروسیعی ازداده ها و ایجاد انباره هایداده درسالهای اخیر همچنین مشکلات بازیابی دانشهای موجود دراین انباره ها جهت بهکارگیری آن دانش درراستای اهداف مدیریتی سبب شده که تکنیک داده کاوی موردتوجه قرارگیرد استفاده از بانک های داده بزرگ درمدیریت و رهبری سازمان ها به ابزارهای کاملا متفاوت ازابزارهای بازیابی اطلاعات نیاز دارد این ابزارها باید قادر باشند دانش باطنی و عمقی موجود دربانکهای داده ها رااستخراج نموده و به نحومطلوب نمایش دهند تا مدیران درسطوح مختلف سازمان خصوصا مدیریت کلان ازآنها بهره برداری نمایند هدف ازاین مقاله بررسی تاثیر عنوان تجاری درخرید مشتری با استفاده ازتکنیک های داده کاوی می باشد دراینجا این سوال مطرح است که ایا مشتریان یک فروشگاه زنجیره ای اجناسی ازیک خانواده تجاری را خریداری میکنند و یا نشان تجاری درتصمیم گیری خرید آنان بی تاثیر است

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir