توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایابی بهینه تولیدات پراکنده درشبکه های توزیع به منظور حداکثر سازی رفاه اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی رقابت استعماری در فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایابی بهینه تولیدات پراکنده درشبکه های توزیع به منظور حداکثر سازی رفاه اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی رقابت استعماری در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایابی بهینه تولیدات پراکنده درشبکه های توزیع به منظور حداکثر سازی رفاه اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی رقابت استعماری در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایابی بهینه تولیدات پراکنده درشبکه های توزیع به منظور حداکثر سازی رفاه اجتماعی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی رقابت استعماری در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
یکی از پیامدهای مقررات زدایی به کارگیری تولیدات پراکنده در شبکه های توزیع است. در تحقیقات گذشته غالبا جایابی بهینه تولیدات پراکنده با در نظر گرفتن منافع دارندگان شرکت توزیع انجام شده است. در این مقاله جایابی بهینه تولیدات پراکنده در شبکه توزیع، با در نظر گرفتن همزمان منافع شرکت و مشترک انجام شده است. منافع مشترک از طریق تأمین تمام یا بخشی از مصرف، از طریق تولیدات پراکنده به جای شبکه و منافع شرکت با کاهش تلفات حاصل شده است. هر دو تابع تحت عنوان رفاه اجتماعی، ماکزیمم شده و از بین تکنولوژیهای مختلف منابع تولیدات پراکنده مناسبترین نوع انتخاب شده است. روش بهینه سازی به کار برده شده در این مقاله الگوریتم بهینه سازی رقایت استعماری میباشد. نتایج حاصل از این الگوریتم با الگوریتم ژنتیک مقایسه شده است، که نشان دهنده برتری این الگوریتم بر الگوریتم ژنتیک میباشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir