توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر نقشه ی مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس زمین شناسی ولزوم ایجاد تغییر در برنامه درسی زمین شناسی در فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر نقشه ی مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس زمین شناسی ولزوم ایجاد تغییر در برنامه درسی زمین شناسی در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر نقشه ی مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس زمین شناسی ولزوم ایجاد تغییر در برنامه درسی زمین شناسی در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر نقشه ی مفهومی بر پیشرفت تحصیلی در درس زمین شناسی ولزوم ایجاد تغییر در برنامه درسی زمین شناسی در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:4
چکیده:
آموزش علوم تجربی بخش مهمی ازبرنامه های آموزشی است. بااین وصف پژوهش ها نشان می دهندکه فراگیران فاقدفهم مسنجم وبلندمدت ازمحتوای علم هستندوتوانایی بسیارکمی برای کاربرد دانسته ها خوددارند (هزل و پراسر، به نقل ازمصرآبادی، 1388) .قسمتی ازاین مشکل به روش تدریس برمی گردد که دریادگیری این علوم هنوزهم ازروش های سنتی استفاده می کنند که برای یادگیرنده نقشی منفعل درنظرمی گیرند. به عبارت دیگر روش های سنتی تدریس ویادگیری ،یعنی جایگاه منفعل فراگیران درمحیط آموزشی وتکیه برپرکردن ذهن ازاطلاعات دیگرجوابگوی نیازهای تربیتی نسل حاضروآینده نیست و برای تربیت فراگیران نیازهست تاآن ها آزادانه ، نقادانه و خلاقانه وبه طور علمی بیاندیشند( احمری طهران و همکاران، 1391).منقدان براین باورندکه دانش درفرایند فعال توسط فراگیر ساخته می شود. این دیدگاه اکنون به نام ساختن گرایی شناخته می شود.درشیوه های آموزشی مبتنی برساختن گرایی، دانش آموزان به یادگیری معنی داروسطح بالا مشغول می شوند( وناوهمکاران، 2004)

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir