مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان در فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
مقدمه: اعتماد مشتری یعنی طرفداری از منافع بلندمدت مشتری و وفاداری به ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها در آینده به شمار می اید، لذا هدف این تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان می باشد. روش بررسی: این مطالعه از لحاظ ماهیت و اهداف از نوع کاربردی است. از لحاظ روش جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه ها از نوع توصیفی و همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش که معیار ورود را دارند، کلیه بیمه گذاران شرکتهای بیمه ایران و آسیا در استان گلستان ونمونه آماری به تعداد 430 نفر می باشند. یافته ها : این تحقیق نشان می دهد که ارزش ویژه برند ادراک شده با اعتماد رابطه مثبت وجود دارد. در مورد فرضیه اول همبستگی 0/89 بدست آمده که این میزان همبستگی مثبت و میزان P-VALUE حاصل شده 0/000=SIG رابطه مثبت بین دو متغیر را نشان می دهد. بنابراین فرضیه های اول و دوم تحقیق در سطح اطمینان 0/99 مورد تأیید قرار گرفت.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0