توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393) در فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393) در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393) در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393) در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:10
چکیده:
پژوهش حاضر، با هدف بررسی مقایسه ی رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان انجام گرفت است. روش تحقیق پیمایشی و ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ی برگرفته از الگوی کیفیت خدمات (سروکوال) است که با توجه به موضوع تحقیق تعدیل شده است. روایی پررسشنامه مورد تایید اساتید و متخصصان مربوطه قرار گرفت. جامعه آماری تحقیق، مشتریان بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال 1393 بودند که با روش نمونه گیری احتمالی طبقه ای و بوسیله فرمول کوکران به تعداد 800 نفر مورد مطالعه قرار گرفتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir