توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران در فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:9
چکیده:
هدف کلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در بانک ملی شعب استان مازندران می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن را کلیه کارکنان بانک ملی استان مازندران به تعداد 1751 نفر تشکیل می دهند. بر اساس روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای و جدول کرجسی و مورگان (1970) در سطح اطمینان 95% و خطای اندازه گیری 5% = a تعداد 317 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات شامل: پرسش نامه محقق ساخته فن آوری اطلاعات و ارتباطات و پرسش نامه نوآوری خدمات بانکی در چهار مولفه (ارائه خدمات جدید، تعامل با مشتری، تحویل خدمات و تکنولوژی) می باشد. روایی صوری و محتوایی ابزار به تایید رسید و پرسش نامه ها بر اساس آزمون ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب 82/0 = a و 83/0 = a محاسبه شد که از نظر آماری مورد تایید است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات در بخش آمار توصیفی از فراوانی، درصد فراوانی، میانگین، انحراف استاندارد و جداول و در بخش آمار استنباطی، از آزمون کولموکروف – اسمینوف جهت نرمال بودن توزیع داده ها، آزمون رگرسیون چند متغیره با متد Enter و آزمون ضریب همبستگی پیرسون جهت بررسی سوالات پژوهش استفاده شد. نتایج نشان داد که: بین کاربری فناوری اطلاعات و ارتباطات با نوآوری خدمات بانکی در در استان مازندران رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین بین فناوری اطلاعات و ارتباطات با همه مولفه های نوآوری خدمات بانکی شامل ارائه خدمات جدید، تعامل با مشتری، خدمات و تکنولوژی در بانک رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir