توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین معیارهای نقدشوندگی سهام و بازده غیرعادی در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین معیارهای نقدشوندگی سهام و بازده غیرعادی در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین معیارهای نقدشوندگی سهام و بازده غیرعادی در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین معیارهای نقدشوندگی سهام و بازده غیرعادی در بورس اوراق بهادار تهران در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:14
چکیده:
هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین معیارهای نقدشوندگی سهام و بازده غیرعادی در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. برای اندازه گیری نقدشوندگی سهام از سه معیار نسبت نقدشوندگی آمیوست، زمان انتظار معامله و تعدیل تعداد روزهای بدون معامله بر اساس نرخ گردش و برای اندازه گیری بازده غیرعادی از تفاضل بازده شرکت و بازده بازار استفاده شده است. همچنین، برای کنترل عوامل تاثیرگذار بر مدل، متغیرهای اندازه شرکت و ارزش دفتری به ارزش بازار نیز به عنوان متغیرهای کنترلی وارد مدل شده اند. برای آزمون فرضیه ها، تعداد 94 شرکت طی سال های 1386 تا 1391 از میان شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران به روش سیستماتیک انتخاب شده و متغیرهای تحقیق به وسیله نرم افزارهای Excel و Eviews مدل داده های تلفیقی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش بیانگر وجود رابطه مثبت و معنادار بین دو متغیر نسبت نقدشوندگی آمیوست و تعدیل تعداد روزهای بدون معامله بر اساس نرخ گردش با بازده غیرعادی سهام و عدم وجود رابطه معنادار بین زمان انتظار معامله با بازده غیرعادی سهام می باشد. همچنین، نتایج نشان داد که از بین متغیرهای کنترلی، تنها متغیر اندازه شرکت دارای رابطه معنی دار و مثبت با بازده غیرعادی سهام می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir