مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:25
چکیده:
فرایند و محصول گردشگری نشان می دهد که گردشگری یک صنعت خنثی نیستبلکه پیامدها و آثار فرهنگی و اجتماعی دارد. این امر در شهرهای مذهبی، مدیریتشهری را به واسطه چالش بین فرهنگ و اقتصاد ، و کنش متقابل بین آنچه از یک شهر مذهبی انتظار می رود با آنچه در عمل اتفاق می افتد مواجه می سازد که درنتیجه، مشکلاتی در سیاستگباری و اجرای برنامه های توسعه گردشگری به ارمغانمی آورد. ایجاد کیفی در محصولات گردشگری (ترویج فرهنگ، رضایت گردشگر، وتصور ذهنی از شهر) از طرفی و ، بازاریابی و رقابت در استفاده ها از جاذبه هایشهری از طرف دیگر، آشفتگی های در زمینه نوع رویکرد و شیوه مدیری شهری بهوجود می آورد به خصوص در شهرهای زیارتی مانند مشهد که به عنوان قطبزیارت کشور شناخته می شود و سالانه میلیونها نفر از آن بازدید می کنند. هدف ازاین مقاله بررسی مفاهیم اساسی، مسائل و چالش هنا کلیدی در رابطه بنا مدیریتزیارت است . شیوه تحلیل این تحقیق که با استفاده از روش استدلال منطقی صورتگرفته نشان می دهد که ارتقنای کیفیت شهرهای زیارتی و رضایت زائر در گرومدیریت یکپارچه با تاکید بر برندسازی هویت مکان است . در چنین صورتی است که شهر با یک تصور و یک اهمیت مکانی خاص شناخته می شود و به عنوان یک ارزش توامان اقتصادی /نمادین مترفی می شود. مدیریت یکپارچه زیارت بر منابع(ذاتی و ایجاد شده)، ساختار مدیریت شهر ، بازاریابی و توجه به عوامل تقاضا،استوار است و از شاخص های اجرای برنامه در جهت ارزیابی، رفع موانع و توسعهراهبردها بهره می برد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0