توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهبردهای مدیریت فرهنگی گردشگری با نگاهی به مقوله زیارت در شهر مقدس مشهد در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:25
چکیده:
فرایند و محصول گردشگری نشان می دهد که گردشگری یک صنعت خنثی نیستبلکه پیامدها و آثار فرهنگی و اجتماعی دارد. این امر در شهرهای مذهبی، مدیریتشهری را به واسطه چالش بین فرهنگ و اقتصاد ، و کنش متقابل بین آنچه از یک شهر مذهبی انتظار می رود با آنچه در عمل اتفاق می افتد مواجه می سازد که درنتیجه، مشکلاتی در سیاستگباری و اجرای برنامه های توسعه گردشگری به ارمغانمی آورد. ایجاد کیفی در محصولات گردشگری (ترویج فرهنگ، رضایت گردشگر، وتصور ذهنی از شهر) از طرفی و ، بازاریابی و رقابت در استفاده ها از جاذبه هایشهری از طرف دیگر، آشفتگی های در زمینه نوع رویکرد و شیوه مدیری شهری بهوجود می آورد به خصوص در شهرهای زیارتی مانند مشهد که به عنوان قطبزیارت کشور شناخته می شود و سالانه میلیونها نفر از آن بازدید می کنند. هدف ازاین مقاله بررسی مفاهیم اساسی، مسائل و چالش هنا کلیدی در رابطه بنا مدیریتزیارت است . شیوه تحلیل این تحقیق که با استفاده از روش استدلال منطقی صورتگرفته نشان می دهد که ارتقنای کیفیت شهرهای زیارتی و رضایت زائر در گرومدیریت یکپارچه با تاکید بر برندسازی هویت مکان است . در چنین صورتی است که شهر با یک تصور و یک اهمیت مکانی خاص شناخته می شود و به عنوان یک ارزش توامان اقتصادی /نمادین مترفی می شود. مدیریت یکپارچه زیارت بر منابع(ذاتی و ایجاد شده)، ساختار مدیریت شهر ، بازاریابی و توجه به عوامل تقاضا،استوار است و از شاخص های اجرای برنامه در جهت ارزیابی، رفع موانع و توسعهراهبردها بهره می برد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir