توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین اثر بخشی درمان عقلانی – عاطفی بر کاهش تنیدگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان صحنه در سال تحصیلی 93-94 در فایل ورد (word) دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین اثر بخشی درمان عقلانی – عاطفی بر کاهش تنیدگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان صحنه در سال تحصیلی 93-94 در فایل ورد (word)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین اثر بخشی درمان عقلانی – عاطفی بر کاهش تنیدگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان صحنه در سال تحصیلی 93-94 در فایل ورد (word)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین اثر بخشی درمان عقلانی – عاطفی بر کاهش تنیدگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان صحنه در سال تحصیلی 93-94 در فایل ورد (word) :



تعداد صفحات:18
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور تعیین اثر بخشی درمان عقلانی – عاطفی بر کاهش تنیدگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان 43 صورت گرفته است. با توجه به آنکه جامعه آماری پژوهش حاضر 017 پسر بودند براساس جدول – صحنه در سال تحصیلی 46 مورگان 216 دانش آموز پسر را به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب و پس از اجرای پرسشنامه تنیدگی تحصیلی عداد 37 نفر از افرادی که دارای بالاترین میزان تنیدگی تحصیلی بودند به صورت تصادفی انتخاب و سپس به صورت قرعه کشی این نفر به عنوان گروه آزمایشی 11 نفر گروه کنترل و 11 نفر انتخاب گردیدند. پس از آن گروه آزمایشی آموزش شناختی عقلانی-هیجانی الیس را به مدت دو ماه دریافت نمودند در حالیکه گروه کنترل هیچ آموزشی دریافت نکرد. نهایتاً پس آزمون اجرا گردید. نتایج بوسیله آزمون کوواریانس مورد تحلیل قرار گرفت. یافته های این پژوهش نشان داده است که بین گروه ها تفاوت معناداری وجود دارد و این بدان معنی است که درمان شناختی عاطفی توانسته است میانگین تنیدگی تحصیلی را در مرحله پس آزمون کاهش دهد. و درمان شناختی عاطفی توانسته است میانگین دشواری عملکرد تحصیلی در کلاس را در مرحله پس آزمون کاهش دهد. درمان شناختی عاطفی توانسته است میانگین دشواری عملکرد تحصیلی در بیرون از کلاس را در مرحله پس آزمون کاهش دهد. همچنین درمان شناختی عاطفی توانسته است میانگین دشواری تعامل در مدرسه را در مرحله پس آزمون کاهش دهد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir