توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و بهینه سازی اثرات متقابل ضریب اصطکاک، چسبندگی و چاپ پذیری فیلم های پلی اتیلن سبک در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و بهینه سازی اثرات متقابل ضریب اصطکاک، چسبندگی و چاپ پذیری فیلم های پلی اتیلن سبک در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و بهینه سازی اثرات متقابل ضریب اصطکاک، چسبندگی و چاپ پذیری فیلم های پلی اتیلن سبک در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و بهینه سازی اثرات متقابل ضریب اصطکاک، چسبندگی و چاپ پذیری فیلم های پلی اتیلن سبک در pdf :

تعداد صفحات:10

چکیده:

عدم استفاده از افزودنی های مناسب موجب چسبندگی و افزایش ضریب اصطکاک بین لایه های فیلم های دمشی می گردد و سبب به هم چسبیدن و عدم حرکت لایه های فیلم ها روی هم می شود . این امر خود موجب عدم کارائی و استفاده مناسب از آنها می گردد .
افزودنی های مولد لغزندگی سطح(Slip Agent)در کاهش ضریب اصطکاک و عوامل ضد چسبندگی سطح(Antiblocking Agent) در کاهش چسبندگی لایه های فیلم به یکدیگر موثر است . طی این پژوهش با استفاده از انواع عوامل فوق الذکر ضمنبررسی امکان رفع مشکل چس بندگی و ضریب اصطکاک بالای لایه های فیلم به موضوع اثرات متقابل بین این عوامل و نیز به دلیل تاثیر افزودنی های مذکور برخواص چاپ پذیری فیلم ها ، به اثرات این عوامل بر روی خواص چاپ پذیری پرداخته شده است . براین اساس مقدار بهینه عوامل مولد لغزندگی سطح و ضد چسبند گی سطح جهت رسیدن به ضریب اصطکاک، چسبندگی و چاپ پذیری مطلوب تعیین گردید .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir