مقاله ارائه روش تحلیلی برای طراحی ملخ هواپیما از دیدگاه آیرودینامیک با استفاده از تئوری گردابه ای و اعتبارسنجی آن توسط داده های تجربی و نرم افزار Fluent در pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه روش تحلیلی برای طراحی ملخ هواپیما از دیدگاه آیرودینامیک با استفاده از تئوری گردابه ای و اعتبارسنجی آن توسط داده های تجربی و نرم افزار Fluent در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه روش تحلیلی برای طراحی ملخ هواپیما از دیدگاه آیرودینامیک با استفاده از تئوری گردابه ای و اعتبارسنجی آن توسط داده های تجربی و نرم افزار Fluent در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:10
چکیده:
در این نوشته بهینه سازی (طراحی) ملخ بر اساس تئوری گردابه های مارپیچ جهت کمینه کردن پسای القایی (و بیشینه کردن تراست) به ازای یک خروجی توان موتور مشخص، انجام شده است. در ابتد ا مدل ریاضی جهت گسسته سازی معادلات غیر لزج و همچنین تصحیح آنها برای مدل لزج ارائه می شو د. نهایتا توزیع سیرکولاسیون، سرعت های القایی، وتر و گام هندسی در طول پره ملخ با تعداد دلخواه پره به دست می آید. در این نوشته برای فرآیند طراحی از زبان ویژوال فرترن جهت تدوین کدها استفاده شده است. با ساخت نمونه از ملخ طراحی شده و تست تونل باد میزان تراست تولیدی ملخ صحت سنجی شد. میزان تراست به دست آمده توسط تئوری گردابه ا ی تطابق خوبی با نتایج آنالیز عددی و نتایج تجربی ملخ طراحی شده در نقطه طراحی دارد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0