مقاله رویکردی پویا برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان در pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رویکردی پویا برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان در pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکردی پویا برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:13
چکیده:
در سالهای اخیر توجه به مشتریان به عنوان سرمایه اصلی سازمان ها و منبع اصلی سود هر شرکت افزایش یافته است به همین منظور سازمان ها به دنبال یافتن نحوه تخصیص بهینه منابع و بودجه خود به فعالیتهای بازاریابی و ارتباط با مشتری هستند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0