توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر تاریخ کاشت و فواصل بوته روی ردیف بر عملکرد، اجزای عملکرد و میزان روغن گلرنگ تحت شرایط دیم ایلام در pdf دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر تاریخ کاشت و فواصل بوته روی ردیف بر عملکرد، اجزای عملکرد و میزان روغن گلرنگ تحت شرایط دیم ایلام در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر تاریخ کاشت و فواصل بوته روی ردیف بر عملکرد، اجزای عملکرد و میزان روغن گلرنگ تحت شرایط دیم ایلام در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر تاریخ کاشت و فواصل بوته روی ردیف بر عملکرد، اجزای عملکرد و میزان روغن گلرنگ تحت شرایط دیم ایلام در pdf :

تعداد صفحات:5

چکیده:

به منظور بررسی اثر تاریخ کاشت و فواصل بوته بر گلرنگ آزمایش زراعی به صورت فاکتوریل در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در چهار تکرار در ایلام در سال زراعی 87-1386 اجرا گردید. فاکتورهای آزمایش شامل تاریخ کاشت (15 آبان ، 15 آذر، 15 دی و 15 بهمن) و فاصله بوته (5، 5/7، 10 و 5/12 سانتی متر) بود. نتایج نشان داد که تاریخ کاشت بر تعداد طبق در بوته، تعداد دانه در طبق، وزن هزار دانه، عملکرد دانه، عملکرد بیولوژیک، شاخص برداشت و میزان روغن معنی دار گردید. بیشترین تعداد طبق در بوته(9/20 طبق)، تعداد دانه در طبق (6/23 دانه)، وزن هزار دانه (9/39 گرم)، عملکرد دانه (7/1877 کیلوگرم در هکتار)، عملکرد بیولوژیک (3850 کیلوگرم در هکتار)، شاخص برداشت (7/48 درصد) و میزان روغن (9/30 درصد) در تاریخ کاشت 15 آبان بدست آمد. فاصله بوته بر تعداد طبق در بوته، تعداد دانه در طبق، وزن هزاردانه، عملکرد دانه، عملکرد بیولوژیک و شاخص برداشت معنی دار گردید. بیشترین تعداد طبق در بوته(02/21 طبق)، وزن هزار دانه (1/43 گرم)، عملکرد دانه (1/1911 کیلوگرم در هکتار)، عملکرد بیولوژیک (3911 کیلوگرم در هکتار) و شاخص برداشت (7/48 درصد). در فاصله بوته روی ردیف 5/12 سانتی متر بدست آمد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir