توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان مرکزی) در pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان مرکزی) در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان مرکزی) در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی بانک مسکن استان مرکزی) در pdf :

تعداد صفحات:8

چکیده:

طی سالیان کنونی با تغییرات فناوری و ارتباطات ماشاهد هستیم که مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری نقشی مهمی را برای کسب وکارها به ویژه بازاریابی شخصی ایفا می کند این تحقیق یک مطالعه موردی است که با هدف ارزیابی شاخصهای مدیریت ارتباط با مشتری دربانک مسکن اجرا شده است نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که با ارتقا سطح مدیریت ارتباط با مشتری می توان به سطح بالاتری از میزان رضایتمندی وفاداری و کیفیت خدمات دست یافت همچنین با بررسی فاصله مطلوب و موجود بین انتظارات کسب شده توسط مشتریان و آنچه مورد نظر آنها بوده به مدیریت بانک نشان داده شد تا چه اندازه می بایست درزمینه ارتقا سطح مدیریت ارتباط با مشتری در بانک مسکن تلاش کنند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir