توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی SP-UCI در واسنجی خودکار مدل مفهومی HEC-HMS مطالعه موردی: حوضه آبریزگرگان رود در pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی SP-UCI در واسنجی خودکار مدل مفهومی HEC-HMS مطالعه موردی: حوضه آبریزگرگان رود در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی SP-UCI در واسنجی خودکار مدل مفهومی HEC-HMS مطالعه موردی: حوضه آبریزگرگان رود در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عملکرد الگوریتم بهینه سازی SP-UCI در واسنجی خودکار مدل مفهومی HEC-HMS مطالعه موردی: حوضه آبریزگرگان رود در pdf :



تعداد صفحات:13
چکیده:
فرایند واسنجی مدل های بارش – رواناب به واسطه پیچیدگی و غیرخطی بودن روابط حاکم بر آن و همچنین تعدد پارامترهای تاثیرگذار، امری زمان بر، پیچیده و دشوار می باشد. بدین جهت واسنجی دستی در اکثر مواقع دشوار و در برخی موارد غیرممکن است. این شرایط لزوم استفاده از روش های بهینه سازی توانمند که قابلیت واسنجی خودکار مدل های پیش بینی سیلاب را داشته باشند نمایان می سازد. در این راستا می توان با بهره گیری از الگوریتم های بهینه سازی تکاملی که دارای استراتژ ی ها یی هستند که امکان خروج مسئله از کمینه های محلی را میسر می سازند، این قبیل مسائل پیچیده را در کمترین زمان و با بالاترین دقت حل کرد. در این تحقیق به معرفی الگوریتم بهینه سازی جدید SP-UCI پرداخته که در مقایسه با سایر روش های بهینه سازی مشابه عملکرد مطلوبی در زمینه حل مسائلی با پیچیدگی ها و ابعاد بالا دارد. با بهره گیری از این روش به واسنجی خودکار مدل مفهومی HEC-HMS در حوضه آبریز گرگان رود پرداخته که نتایج به دست آمده نشان گر دقت و سرعت بالای این الگوریتم بهینه سازی در واسنجی مدل می باشد. همچنین نتایج نشان می دهند که تابع هدف جذر میانگین مربعات خطا با وزن دهی به نقاط اوج هیدروگراف (PWRMSE)،در حوضه مورد مطالعه دارای دقت و کارائی بالایی می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir