توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه میان رنگ و شخصیت نام تجاری در حوزه محصولات مصرفی در pdf :



تعداد صفحات:20
چکیده:
رنگ ها در همه جا هستند و بر هر لحظه از زندگی تاثیر می گذارند و از آنجا که حالات و رفتارهای ما ثابت نیست، رنگ ها نقش مهمی در شکل گیری نگرش ما دارند . رنگ ها نه تنها به تمایز محصولات در بین رقبا کمک می کنند بلکه بر رفتار و نگرشهای مثبت یا منفی مشتریان هم تاثیر می گذارند. این مقاله به بررسی رابطه میان انواع رنگ و شخصیت نام تجاری محصوتت منتخب مصرتی می پردازد. پژوهش حاضر با توجه به هدف ازنوع پژوهش های کاربردی و با توجه باه نحوه گردآوری داده ها در زمره پژوهش های پیمایشی است. به منظور انجام این تحقیق پرسشنامه ای طراحی ومیان 350 نفر از افراد و فروشندگان واقع در استان گیلان و مازندران توزی ودر نهایت داده های 282 نفر مبنای تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss22 استفاده به عمل آمده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که رنگ ها با توجه به معانی خاص خود،احساسات مردم را برانگیخته و پیامهایی را منتقل می کنند. بنابراین رنگ محصول میتواند به عنوان یک عامل مهم در تصمیم گیری مشتریان درانتخاب محصولات تاثیر بگذارد

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 icbc.ir